ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2024.312961Ключові слова:
особливості; підготовка; майбутні педагоги; заклади дошкільної освіти; мікросередовище; соціум; діти дошкільного віку; професійна діяльність.Анотація
У статті розкриті особливості підготовки майбутніх педагогів до роботи в закладах дошкільної освіти в аспекті вимог до їх професійної діяльності. Встановлено, що майбутнім педагогам закладу дошкільної освіти, насамперед, необхідно проводити роботу з батьками, оскільки найближчим оточенням дитини є сім᾿я. Розкрито окремі аспекти діяльності майбутніх вихователів, у якій вони мають звертати увагу на індивідуальне визначення фізичного навантаження дітей. Розкрито можливості закладу дошкільної освіти у побудові свого функціонування в руслі сучасності, його відносини з навколишнім соціумом. Встановлено, що для підготовки майбутнього вихователя до взаємодії із мікросередовищем закладу дошкільної освіти необхідно його навчити застосовувати різні напрями організації діяльності інноваційного закладу. Доведено, що підготовка майбутніх вихователів може бути ефективною на основі знання сучасних принципів розвитку та формування здорового способу життя дитини та батьків. Розкрито принципи відкритості-закритості, яких мають дотримуватися майбутні вихователі у професійній діяльності.