ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ РАННЬОГО РОЗВИТКУ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ШТАТІ КАЛІФОРНІЯ

Автор(и)

  • Світлана Шумаєва Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-2706-447X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2024.312962

Ключові слова:

вчителі раннього розвитку; підготовка вчителів дошкільної та ранньої шкільної освіти; спеціальна освіта у США; педагогічна практика; інклюзивне навчання; формальне та неформальне професійне навчання; вихователі дошкільної та ранньої шкільної освіти; компетенції та рівень освіти; програми бакалаврської підготовки.

Анотація

У статті розглядаються кроки, які здіснював уряд США впродовж 20‒21 століть щодо поліпшення стантартів підготовки вчителів раннього розвитку до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Були розроблені принципи забезпечення існування високоякісних програм підготовки педагогів, Концепції розвитку стандартів професійної підготовки вчителів раннього розвитку, запроваджені програми стажування. Зроблено висновок про те, що педагогічна освіта та професійний розвиток педагогів США потребують нових підходів до навчання вчителів.

Біографія автора

Світлана Шумаєва, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-27

Як цитувати

Шумаєва, С. (2024). ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ РАННЬОГО РОЗВИТКУ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ШТАТІ КАЛІФОРНІЯ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 73–78. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2024.312962

Номер

Розділ

Статті