ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ РАННЬОГО РОЗВИТКУ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ШТАТІ КАЛІФОРНІЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2024.312962Ключові слова:
вчителі раннього розвитку; підготовка вчителів дошкільної та ранньої шкільної освіти; спеціальна освіта у США; педагогічна практика; інклюзивне навчання; формальне та неформальне професійне навчання; вихователі дошкільної та ранньої шкільної освіти; компетенції та рівень освіти; програми бакалаврської підготовки.Анотація
У статті розглядаються кроки, які здіснював уряд США впродовж 20‒21 століть щодо поліпшення стантартів підготовки вчителів раннього розвитку до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Були розроблені принципи забезпечення існування високоякісних програм підготовки педагогів, Концепції розвитку стандартів професійної підготовки вчителів раннього розвитку, запроваджені програми стажування. Зроблено висновок про те, що педагогічна освіта та професійний розвиток педагогів США потребують нових підходів до навчання вчителів.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-09-27
Як цитувати
Шумаєва, С. (2024). ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ РАННЬОГО РОЗВИТКУ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ШТАТІ КАЛІФОРНІЯ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 73–78. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2024.312962
Номер
Розділ
Статті