РЕЛЕВАНТНІСТЬ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВИХ СИСТЕМ КРІЗЬ ПРИЗМУ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2024.312963Ключові слова:
цифрова освітня система; інформаційна система управління освітою; електронний журнал; електронний щоденник.Анотація
В умовах цифровізації освіти та повномасштабного вторгнення протягом останніх років, коли з мобільного телефона можна почути знайомий голос людини, яка проживає за кордоном, з месенджерів у декілька кліків дізнатися новини, коли роботу можна виконувати з будь-якої точки світу, виникає питання: як ефективно управляти закладом за умови перебування учасників освітнього процесу в різних куточках міста, країни, континенту?
Конкурентноспроможний керівник закладу опановує цифрові системи, які забезпечать як ефективний освітній процес здобувачів освіти, так і управління педагогічними працівниками
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-09-27
Як цитувати
Засімович, О. (2024). РЕЛЕВАНТНІСТЬ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВИХ СИСТЕМ КРІЗЬ ПРИЗМУ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 79–90. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2024.312963
Номер
Розділ
Статті