ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНСТРУМЕНТАЛІСТІВ-ВИКОНАВЦІВ У ЗАКЛАДАХ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Олена Кірдан Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-7295-4722

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2024.312975

Ключові слова:

інструменталіст-виконавець; здобувач-інструменталіст; інструментально-виконавська підготовка; професійна підготовка; музична культура; музичне мистецтво; музичні здібності; заклади фахової передвищої освіти.

Анотація

У статті схарактеризовано стан дослідження проблеми професійної підготовки майбутніх інструменталістів-виконавців у закладах фахової передвищої освіти.
На основі аналізу праць вітчизняних дослідників констатовано про стійкий науковий інтерес до проблеми професійної підготовки студентів в училищах, закладах фахової передвищої освіти. Науковцями окреслено професійні пріоритети здобувачів-інструменталістів; досліджено теорію та методику формування виконавської надійності музикантів-інструменталістів; схарактеризовано принципи й методи навчання майбутніх інструменталістів-виконавців; визначено особливості професійної підготовки інструменталіcтів-виконавців у закладах вищої освіти різних типів.

Біографія автора

Олена Кірдан, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки та освітнього менеджменту.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-27

Як цитувати

Кірдан, О. (2024). ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНСТРУМЕНТАЛІСТІВ-ВИКОНАВЦІВ У ЗАКЛАДАХ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 116–121. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2024.312975

Номер

Розділ

Статті