ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНСТРУМЕНТАЛІСТІВ-ВИКОНАВЦІВ У ЗАКЛАДАХ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2024.312975Ключові слова:
інструменталіст-виконавець; здобувач-інструменталіст; інструментально-виконавська підготовка; професійна підготовка; музична культура; музичне мистецтво; музичні здібності; заклади фахової передвищої освіти.Анотація
У статті схарактеризовано стан дослідження проблеми професійної підготовки майбутніх інструменталістів-виконавців у закладах фахової передвищої освіти.
На основі аналізу праць вітчизняних дослідників констатовано про стійкий науковий інтерес до проблеми професійної підготовки студентів в училищах, закладах фахової передвищої освіти. Науковцями окреслено професійні пріоритети здобувачів-інструменталістів; досліджено теорію та методику формування виконавської надійності музикантів-інструменталістів; схарактеризовано принципи й методи навчання майбутніх інструменталістів-виконавців; визначено особливості професійної підготовки інструменталіcтів-виконавців у закладах вищої освіти різних типів.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-09-27
Як цитувати
Кірдан, О. (2024). ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНСТРУМЕНТАЛІСТІВ-ВИКОНАВЦІВ У ЗАКЛАДАХ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 116–121. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2024.312975
Номер
Розділ
Статті