ДОСТУПНІСТЬ КИТАЙСЬКОЇ МОВИ ЯК НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ В УКРАЇНІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2024.312977Ключові слова:
китайська мова; Україна; освіта; Інститут Конфуція; міжнародна співпраця; академічний обмін; заклади вищої освіти; викладання мов.Анотація
У статті аналізується зростаючий інтерес українських громадян, зокрема здобувачів освіти, до вивчення китайської мови, що обумовлено кількома факторами: успіхами Китаю на світовій арені, політикою відкритості, розширенням Інститутів Конфуція, а також стратегічним партнерством між Україною та КНР. Окреслюються основні напрямки співпраці у сфері вищої освіти, зокрема академічний обмін і спільні програми навчання. Відзначається важливість створення умов для викладання китайської мови в українських університетах, а також виявлені проблеми, з якими стикаються заклади освіти, такі як нестача кваліфікованих викладачів і навчального обладнання. Стаття закликає до подальших досліджень та вдосконалення умов викладання китайської мови в Україні, підкреслюючи значення міжнародної співпраці та підтримки з боку китайських установ.