ДОСТУПНІСТЬ КИТАЙСЬКОЇ МОВИ ЯК НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • Чжу Цзінтао Тяньцзиньський університет іноземних мов (Тяньцзинь, Китайська Народна Республіка)., Китай https://orcid.org/0009-0001-6263-9788

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2024.312977

Ключові слова:

китайська мова; Україна; освіта; Інститут Конфуція; міжнародна співпраця; академічний обмін; заклади вищої освіти; викладання мов.

Анотація

У статті аналізується зростаючий інтерес українських громадян, зокрема здобувачів освіти, до вивчення китайської мови, що обумовлено кількома факторами: успіхами Китаю на світовій арені, політикою відкритості, розширенням Інститутів Конфуція, а також стратегічним партнерством між Україною та КНР. Окреслюються основні напрямки співпраці у сфері вищої освіти, зокрема академічний обмін і спільні програми навчання. Відзначається важливість створення умов для викладання китайської мови в українських університетах, а також виявлені проблеми, з якими стикаються заклади освіти, такі як нестача кваліфікованих викладачів і навчального обладнання. Стаття закликає до подальших досліджень та вдосконалення умов викладання китайської мови в Україні, підкреслюючи значення міжнародної співпраці та підтримки з боку китайських установ.

Біографія автора

Чжу Цзінтао, Тяньцзиньський університет іноземних мов (Тяньцзинь, Китайська Народна Республіка).

Доктор юридичних наук, кандидат філологічних наук, доцент.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-27

Як цитувати

Цзінтао, Ч. (2024). ДОСТУПНІСТЬ КИТАЙСЬКОЇ МОВИ ЯК НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ В УКРАЇНІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 132–138. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2024.312977

Номер

Розділ

Статті