ЕМОЦІЙНИЙ СТАН ЗДОБУВАЧІВ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ ТА ЇХНЄ СТАВЛЕННЯ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ (ІМ) У ВОЄННИЙ ЧАС
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2024.316468Ключові слова:
академічна успішність; вивчення мови; емоційний вплив; Закарпаття; зворотний зв’язок; мотивація; онлайн-навчання; онлайн-платформи; психічне здоров’я; стійкість.Анотація
У статті здійснено аналіз отримання уявлення про емоційний стан студентів, щоб глибше зрозуміти їхнє ставлення до вивчення ІМ під час війни. Розроблено онлайн-анкету, яку заповнили 194 студенти Закарпатського угорського інституту ім. Ференца Ракоці ІІ. Анкета містила блок запитань, що спрямовані на ставлення студентів до війни, а також на їхнє ставлення до вивчення іноземних мов під час війни. За допомогою анкетування здійснена спроба з’ясувати, як цей складний період вплинув на ставлення студентів до вивчення іноземних мов і які виклики їм довелося подолати. Результати показали, що здобувачі були оптимістичні, з надією дивилися на майбутнє Батьківщини. Здобувачі робили все можливе, щоб впоратися з навчальними обов’язками у цих складних умовах.