ЕМОЦІЙНИЙ СТАН ЗДОБУВАЧІВ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ ТА ЇХНЄ СТАВЛЕННЯ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ (ІМ) У ВОЄННИЙ ЧАС

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2024.316468

Ключові слова:

академічна успішність; вивчення мови; емоційний вплив; Закарпаття; зворотний зв’язок; мотивація; онлайн-навчання; онлайн-платформи; психічне здоров’я; стійкість.

Анотація

У статті здійснено аналіз отримання уявлення про емоційний стан студентів, щоб глибше зрозуміти їхнє ставлення до вивчення ІМ під час війни. Розроблено онлайн-анкету, яку заповнили 194 студенти Закарпатського угорського інституту ім. Ференца Ракоці ІІ. Анкета містила блок запитань, що спрямовані на ставлення студентів до війни, а також на їхнє ставлення до вивчення іноземних мов під час війни. За допомогою анкетування здійснена спроба з’ясувати, як цей складний період вплинув на ставлення студентів до вивчення іноземних мов і які виклики їм довелося подолати. Результати показали, що здобувачі були оптимістичні, з надією дивилися на майбутнє Батьківщини. Здобувачі робили все можливе, щоб впоратися з навчальними обов’язками у цих складних умовах.

Біографії авторів

Адальберт Барань, Закарпатський угорський інститут ім. Ференца Ракоці ІІ.

Доктор філософії з філологічних наук, доцент кафедри філології.

Ілона Густі, Закарпатський угорський інститут ім. Ференца Ракоці ІІ.

Доктор філософії з педагогічних наук, доцент кафедри філології.

Юрій Чотарі, Закарпатський угорський інститут ім. Ференца Ракоці ІІ.

Кандидат історичних наук, доцент, завідувач кафедри історії і суспільних дисциплін.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-30

Як цитувати

Барань, А., Густі, І., & Чотарі, Ю. (2024). ЕМОЦІЙНИЙ СТАН ЗДОБУВАЧІВ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ ТА ЇХНЄ СТАВЛЕННЯ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ (ІМ) У ВОЄННИЙ ЧАС. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 6–12. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2024.316468

Номер

Розділ

Статті