КОРЕКЦІЯ ГРАМАТИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ В ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2024.316470Ключові слова:
загальний недорозвиток мовлення; граматична сторона мовлення; дистанційне навчання; інтерактивні технології; ігровий підхід; розвиток мовлення; дошкільний вік; мовленнєві порушення.Анотація
У статті досліджується актуальна тема корекції граматичної сторони мовлення в дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення в умовах дистанційного навчання. Обґрунтовано аналіз шляхів корекції граматичної сторони мовлення в дітей із загальним недорозвитком мовлення. Описано та проаналізовано те, що формування граматичної сторони мовлення в дітей із загальним недорозвитком мовлення в умовах дистанційного навчання можливе за комплексного підходу, який ураховує використання інтерактивних технологій, постійне закріплення граматичних навичок, а також залучення батьків до процесу корекційного навчання.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-10-30
Як цитувати
Приходько, Т. ., & Обуховська, К. . (2024). КОРЕКЦІЯ ГРАМАТИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ В ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 13–21. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2024.316470
Номер
Розділ
Статті