КОРЕКЦІЯ ГРАМАТИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ В ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Тетяна Приходько Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара., Україна https://orcid.org/0000-0003-0138-2592
  • Каріна Обуховська Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара., Україна https://orcid.org/0009-0002-4195-8947

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2024.316470

Ключові слова:

загальний недорозвиток мовлення; граматична сторона мовлення; дистанційне навчання; інтерактивні технології; ігровий підхід; розвиток мовлення; дошкільний вік; мовленнєві порушення.

Анотація

У статті досліджується актуальна тема корекції граматичної сторони мовлення в дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення в умовах дистанційного навчання. Обґрунтовано аналіз шляхів корекції граматичної сторони мовлення в дітей із загальним недорозвитком мовлення. Описано та проаналізовано те, що формування граматичної сторони мовлення в дітей із загальним недорозвитком мовлення в умовах дистанційного навчання можливе за комплексного підходу, який ураховує використання інтерактивних технологій, постійне закріплення граматичних навичок, а також залучення батьків до процесу корекційного навчання.

Біографії авторів

Тетяна Приходько, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та спеціальної освіти.

Каріна Обуховська, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара.

Магістрант.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-30

Як цитувати

Приходько, Т. ., & Обуховська, К. . (2024). КОРЕКЦІЯ ГРАМАТИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ В ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 13–21. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2024.316470

Номер

Розділ

Статті