ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ ОРГАНІЗАЦІЇ ГРУПОВИХ МЕТОДІВ РОБОТИ НА УРОКАХ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2024.316472

Ключові слова:

групові методи; групова форма роботи; пізнавальна активність; практично-діяльнісний аспект; інтегровані уроки; молодші школярі; початкова школа; природа.

Анотація

У статті актуалізовано практично-діяльнісний аспект організації групових методів роботи на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» як засіб підвищення пізнавальної активності учнів. На основі проведеного дослідження з використанням теоретичних та загальних методів було проведено аналіз навчально-пізнавальної діяльності здобувачів початкової ланки освіти: основних чинників та обʼєктивних переваг використання групових методів роботи в умовах Нової української школи.

Біографія автора

Аліна Манькута, Криворізький державний педагогічний університет.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри початкової освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-30

Як цитувати

Манькута, А. (2024). ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ ОРГАНІЗАЦІЇ ГРУПОВИХ МЕТОДІВ РОБОТИ НА УРОКАХ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 22–29. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2024.316472

Номер

Розділ

Статті