ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ ОРГАНІЗАЦІЇ ГРУПОВИХ МЕТОДІВ РОБОТИ НА УРОКАХ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2024.316472Ключові слова:
групові методи; групова форма роботи; пізнавальна активність; практично-діяльнісний аспект; інтегровані уроки; молодші школярі; початкова школа; природа.Анотація
У статті актуалізовано практично-діяльнісний аспект організації групових методів роботи на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» як засіб підвищення пізнавальної активності учнів. На основі проведеного дослідження з використанням теоретичних та загальних методів було проведено аналіз навчально-пізнавальної діяльності здобувачів початкової ланки освіти: основних чинників та обʼєктивних переваг використання групових методів роботи в умовах Нової української школи.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-10-30
Як цитувати
Манькута, А. (2024). ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ ОРГАНІЗАЦІЇ ГРУПОВИХ МЕТОДІВ РОБОТИ НА УРОКАХ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 22–29. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2024.316472
Номер
Розділ
Статті