ВПЛИВ МОТИВАЦІЙНИХ ФАКТОРІВ НА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИСОКОЇ ЯКОСТІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДИСТАНЦІЙНО

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2024.316476

Ключові слова:

мотиваційні фактори; якість викладання; іноземна мова; дистанційне навчання; викладач; студенти.

Анотація

Актуальність викладеного матеріалу обумовлена суспільною потребою у володінні іноземними мовами. Визначається важливість вивчення іноземних мов в умовах глобалізації та розвитку міжнародних відносин. У статті розглядаються сучасні виклики, що постають перед викладачами в процесі викладання іноземних мов дистанційною формою навчання. Доведено, що вплив мотиваційних факторів криється у взаємоузгоджених і взаємообумовлених цілях особистісно-професійного розвитку викладачів та стратегічного розвитку закладу вищої освіти. Окреслюється поняття «дистанційне навчання» як інноваційний освітній формат, що в умовах повномасштабної війни став одним із засобів реалізації процесу навчання.

Біографія автора

Олександра Борзенко

Харківський національний автомобільно-дорожній університет.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-30

Як цитувати

Борзенко, О. (2024). ВПЛИВ МОТИВАЦІЙНИХ ФАКТОРІВ НА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИСОКОЇ ЯКОСТІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДИСТАНЦІЙНО. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 39–46. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2024.316476

Номер

Розділ

Статті