ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ЕСТЕТОТЕРАПІЇ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ В УМОВАХ НУШ

Автор(и)

  • Наталія Алексеєва Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0002-6655-0932

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2024.316477

Ключові слова:

естетотерапія; засоби естетотерапії; початкова школа; освітній процес; Нова українська школа; інтегроване навчання; ключові компетентності; естетотерапевтичні техніки та методики; навчальні плани та програми.

Анотація

Стаття присвячена питанням використання засобів естетотерапії у початковій школі в умовах НУШ. У статті розкрито необхідність впровадження інтегрованого підходу в освітній процес початкової школи. Висвітлено основні види естетотерапії, серед яких арт-терапія, музикотерапія, драматотерапія, бібліотерапія, лялькотерапія та танцювально-рухова терапія. Автором розроблено рекомендації щодо використання різноманітних засобів естетотерапії у контексті інтегрованого навчання, що сприяє розвитку емоційної та соціальної компетентності учнів.

Біографія автора

Наталія Алексеєва, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Викладач-стажист кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі, член національної спілки театральних діячів України, Заслужений працівник культури України.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-30

Як цитувати

Алексеєва, Н. (2024). ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ЕСТЕТОТЕРАПІЇ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ В УМОВАХ НУШ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 47–53. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2024.316477

Номер

Розділ

Статті