ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ЕСТЕТОТЕРАПІЇ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ В УМОВАХ НУШ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2024.316477Ключові слова:
естетотерапія; засоби естетотерапії; початкова школа; освітній процес; Нова українська школа; інтегроване навчання; ключові компетентності; естетотерапевтичні техніки та методики; навчальні плани та програми.Анотація
Стаття присвячена питанням використання засобів естетотерапії у початковій школі в умовах НУШ. У статті розкрито необхідність впровадження інтегрованого підходу в освітній процес початкової школи. Висвітлено основні види естетотерапії, серед яких арт-терапія, музикотерапія, драматотерапія, бібліотерапія, лялькотерапія та танцювально-рухова терапія. Автором розроблено рекомендації щодо використання різноманітних засобів естетотерапії у контексті інтегрованого навчання, що сприяє розвитку емоційної та соціальної компетентності учнів.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-10-30
Як цитувати
Алексеєва, Н. (2024). ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ЕСТЕТОТЕРАПІЇ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ В УМОВАХ НУШ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 47–53. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2024.316477
Номер
Розділ
Статті