ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ВИКЛАДАННЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА «ОХОРОНА ПРАЦІ В ГАЛУЗІ» ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Лариса Сусло Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0003-1137-828X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2024.316479

Ключові слова:

заклад вищої освіти; здобувач; безпекова компетентність; інновації; охорона праці в галузі; охорона праці; ризик; фахова компетентність.

Анотація

Сьогодні відбуваються значні зміни, які впливають на всі аспекти людського життя, включаючи безпеку, протягом життя одного покоління. У статті висвітлено основні передумови впровадження інновацій при викладанні безпекових дисциплін в закладах вищої освіти, що в сьогоденні є важливим компонентом готовності майбутнього фахівця до професійної діяльності. Використання інновацій для формування безпекової компетентності полягають у співпраці з фахівцями різних служб, зустріч з людьми які отримали травмування (професійні захворювання), показ різного відеоматеріалу з місця подій тощо.

Біографія автора

Лариса Сусло, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Старший викладач кафедри техніко-технологічних дисциплін, охорони праці та безпеки життєдіяльності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-30

Як цитувати

Сусло, Л. (2024). ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ВИКЛАДАННЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА «ОХОРОНА ПРАЦІ В ГАЛУЗІ» ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 54–60. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2024.316479

Номер

Розділ

Статті