КЕЙС-МЕТОД ЯК ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ У ФОРМУВАННІ КОМПЕТЕНЦІЙ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ПРОМИСЛОВОЇ ФАРМАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2024.316494Ключові слова:
кейс-технологія; кейс-метод; фізіологія; анатомія; методика навчання; промислова фармація; освітня компетенція; природничі науки.Анотація
У статті описано етапи створення кейсових ситуацій, розглянуто приклади кейсів для освітнього компоненту «Фізіологія з основами анатомії людини». Такі освітні технології формують професійну і життєву компетентність сучасної молоді. Володіння викладачами закладів вищої освіти (ЗВО) застосуванням кейс-методів у навчанні сьогодні дуже актуальне, тому що вивчення як анатомії, так і фізіології потребує комплексного застосування як традиційних, так і нових інтерактивних форм та інноваційних технологій. При реалізації кейс-методу набуваються не тільки знання, але й навички практичної професійної діяльності, вміння комунікацій.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-10-30
Як цитувати
Омельченко, П. ., & Бурлака, І. (2024). КЕЙС-МЕТОД ЯК ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ У ФОРМУВАННІ КОМПЕТЕНЦІЙ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ПРОМИСЛОВОЇ ФАРМАЦІЇ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 134–143. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2024.316494
Номер
Розділ
Статті