КЕЙС-МЕТОД ЯК ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ У ФОРМУВАННІ КОМПЕТЕНЦІЙ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ПРОМИСЛОВОЇ ФАРМАЦІЇ

Автор(и)

  • Павло Омельченко Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди., Україна https://orcid.org/0009-0001-8311-4454
  • Ірина Бурлака Приватний вищий навчальний заклад «Харківський міжнародний медичний університет»., Україна https://orcid.org/0000-0003-0480-9774

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2024.316494

Ключові слова:

кейс-технологія; кейс-метод; фізіологія; анатомія; методика навчання; промислова фармація; освітня компетенція; природничі науки.

Анотація

У статті описано етапи створення кейсових ситуацій, розглянуто приклади кейсів для освітнього компоненту «Фізіологія з основами анатомії людини». Такі освітні технології формують професійну і життєву компетентність сучасної молоді. Володіння викладачами закладів вищої освіти (ЗВО) застосуванням кейс-методів у навчанні сьогодні дуже актуальне, тому що вивчення як анатомії, так і фізіології потребує комплексного застосування як традиційних, так і нових інтерактивних форм та інноваційних технологій. При реалізації кейс-методу набуваються не тільки знання, але й навички практичної професійної діяльності, вміння комунікацій.

Біографії авторів

Павло Омельченко, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди.

Кандидат фармацевтичних наук, докторант кафедри початкової і професійної освіти.

Ірина Бурлака, Приватний вищий навчальний заклад «Харківський міжнародний медичний університет».

Кандидат фармацевтичних наук, доцент, доцент кафедри фундамен-тальних загальнонаукових дисциплін.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-30

Як цитувати

Омельченко, П. ., & Бурлака, І. (2024). КЕЙС-МЕТОД ЯК ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ У ФОРМУВАННІ КОМПЕТЕНЦІЙ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ПРОМИСЛОВОЇ ФАРМАЦІЇ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 134–143. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2024.316494

Номер

Розділ

Статті