ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ РОБОТОТЕХНІКИ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ НА УРОКАХ ТЕХНОЛОГІЙ В КОНТЕКСТІ STEM-ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2025.326191Ключові слова:
вчитель технології; STEM-освіта; освітній процес; заклад вищої освіти; Нова українська школа; робототехніка; заклад загальної середньої освіти; проєктна діяльність; модельна навчальна програма.Анотація
Стаття присвячена аналізу ефективності інтеграції робототехніки в освітній процес закладів загальної середньої освіти на уроках технологій з метою формування технічних та інженерних навичок учнів. Зокрема розглядається можливість використання робототехніки на уроках технологій у контексті формування не тільки технічних, але й аналітичних, критичних та креативних навичок учнів із можливістю реалізації STEM-освіти. У статті обговорюються переваги робототехніки для зацікавлення STEM-діяльністю і підвищення мотивації учнів до STEM-освіти, а також реалізація потенційних викликів та стратегій їх подолання
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-03-28
Як цитувати
Азізов, Т., Люльченко, В., & Орлова, О. (2025). ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ РОБОТОТЕХНІКИ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ НА УРОКАХ ТЕХНОЛОГІЙ В КОНТЕКСТІ STEM-ОСВІТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 17–25. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2025.326191
Номер
Розділ
Статті