ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ РОБОТОТЕХНІКИ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ НА УРОКАХ ТЕХНОЛОГІЙ В КОНТЕКСТІ STEM-ОСВІТИ

Автор(и)

  • Талят Азізов Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-9621-9805
  • Вячеслав Люльченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-6728-4744
  • Ольга Орлова Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-4108-950X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2025.326191

Ключові слова:

вчитель технології; STEM-освіта; освітній процес; заклад вищої освіти; Нова українська школа; робототехніка; заклад загальної середньої освіти; проєктна діяльність; модельна навчальна програма.

Анотація

Стаття присвячена аналізу ефективності інтеграції робототехніки в освітній процес закладів загальної середньої освіти на уроках технологій з метою формування технічних та інженерних навичок учнів. Зокрема розглядається можливість використання робототехніки на уроках технологій у контексті формування не тільки технічних, але й аналітичних, критичних та креативних навичок учнів із можливістю реалізації STEM-освіти. У статті обговорюються переваги робототехніки для зацікавлення STEM-діяльністю і підвищення мотивації учнів до STEM-освіти, а також реалізація потенційних викликів та стратегій їх подолання

Біографії авторів

Талят Азізов, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Професор кафедри техніко-технологічних дисциплін, охорони праці та безпеки життєдіяльності.

Вячеслав Люльченко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доцент кафедри техніко-технологічних дисциплін, охорони праці та безпеки життєдіяльності.

Ольга Орлова, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доцент кафедри техніко-технологічних дисциплін, охорони праці та безпеки життєдіяльності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-03-28

Як цитувати

Азізов, Т., Люльченко, В., & Орлова, О. (2025). ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ РОБОТОТЕХНІКИ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ НА УРОКАХ ТЕХНОЛОГІЙ В КОНТЕКСТІ STEM-ОСВІТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 17–25. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2025.326191

Номер

Розділ

Статті