ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ ВИМІРИ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ КАНАДИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2025.326194Ключові слова:
академічна доброчесність; етика; вища освіта; Канада; індігенні підходи; освітні програми; інклюзивність; етичні стандарти; реформування освіти.Анотація
У статті проаналізовано теоретичні засади та практичні механізми забезпечення академічної доброчесності у вищій освіті Канади. Використано методи системного аналізу, порівняння та контент-аналізу емпіричних даних і теоретичних положень, що містяться у відповідній науковій літературі. Розглянуто основні принципи, підходи та інструменти, які викори-стовуються в канадських університетах для підтримки високих стандартів академічної етики. Досліджено впровадження індігенних принципів, інклюзивних програм і інтерактивних методів навчання, що сприяють формуванню культури доброчесності. Результати демонструють ефективність канадського підходу у зниженні порушень і забезпеченні етичних стандартів. Отримані висновки можуть бути застосовані для реформування української системи освіти.