ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ ВИМІРИ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ КАНАДИ

Автор(и)

  • Галина Чирва Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-3791-6111
  • Яна Лопушенко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0009-0004-6071-5654

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2025.326194

Ключові слова:

академічна доброчесність; етика; вища освіта; Канада; індігенні підходи; освітні програми; інклюзивність; етичні стандарти; реформування освіти.

Анотація

У статті проаналізовано теоретичні засади та практичні механізми забезпечення академічної доброчесності у вищій освіті Канади. Використано методи системного аналізу, порівняння та контент-аналізу емпіричних даних і теоретичних положень, що містяться у відповідній науковій літературі. Розглянуто основні принципи, підходи та інструменти, які викори-стовуються в канадських університетах для підтримки високих стандартів академічної етики. Досліджено впровадження індігенних принципів, інклюзивних програм і інтерактивних методів навчання, що сприяють формуванню культури доброчесності. Результати демонструють ефективність канадського підходу у зниженні порушень і забезпеченні етичних стандартів. Отримані висновки можуть бути застосовані для реформування української системи освіти.

Біографії авторів

Галина Чирва, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри економіки та соціально-поведінкових наук.

Яна Лопушенко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Здобувач ОС «Бакалавр».

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-03-28

Як цитувати

Чирва, Г., & Лопушенко, Я. (2025). ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ ВИМІРИ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ КАНАДИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 26–35. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2025.326194

Номер

Розділ

Статті