ПРОБЛЕМА НАОЧНОСТІ ПРИ ВИВЧЕННІ ФІЗИЧНИХ ТЕОРІЙ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2025.326204Ключові слова:
наочність; «криза наочності»; квантова теорія; спеціальна теорія відносності; гіпотетико-дедуктивна модель; критичне мислення; загальна теорія відносності; корпускулярно-хвильовий дуалізм; фізичні поняття; фізичні теорії.Анотація
Стаття присвячена проблемі наочності у методиці навчання фізики, яка виникла у зв’язку із розвитком фізичної науки та пов’язана з високим рівнем абстракції наукових понять, що вивчаються у курсі фізики 11 класу. Викладено результати дослідження, в якому показано, що вказана проблема розв’язується в межах гіпотетико-дедуктивної моделі вивчення квантової фізики та теорії відносності. Розв’язання проблеми наочності можливе, якщо змістити акценти у навчанні з демонстрації наочностей об’єктів мікросвіту та відповідних явищ на дослідження учнями цих об’єктів з використанням індуктивних та дедуктивних процедур із широким залученням концепції критичного раціоналізму
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-03-28
Як цитувати
Терещук, С. (2025). ПРОБЛЕМА НАОЧНОСТІ ПРИ ВИВЧЕННІ ФІЗИЧНИХ ТЕОРІЙ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 61–70. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2025.326204
Номер
Розділ
Статті