РОЛЬ НАВЧАЛЬНИХ ПРАКТИК У ФОРМУВАННІ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ

Автор(и)

  • Лілія Нікітченко Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського., Україна https://orcid.org/0000-0002-4647-9454

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2025.326285

Ключові слова:

дослідницька компетентність; навчальні практики; майбутні вчителі біології; заклади вищої освіти; освітній процес; підготовка вчителів.

Анотація

Сучасна освіта вимагає від вчителів не лише передачі знань, а й формування в учнів дослідницьких навичок. У статті розкривається питання розвитку дослідницької компетент-ності у майбутніх учителів біології в контексті сучасних викликів освіти та ролі навчальної практики в цьому. На основі аналізу наукової літератури та власного дослідження доведено, що навчальні практики є невід’ємною складовою підготовки вчителя біології, оскільки саме в цей період здобувачі освіти набувають практичних навичок, необхідних для проведення наукових досліджень, аналізу даних та розробки ефективних методів навчання.

Біографія автора

Лілія Нікітченко, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри біології.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-03-28

Як цитувати

Нікітченко, Л. (2025). РОЛЬ НАВЧАЛЬНИХ ПРАКТИК У ФОРМУВАННІ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 79–88. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2025.326285

Номер

Розділ

Статті