РОЛЬ НАВЧАЛЬНИХ ПРАКТИК У ФОРМУВАННІ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2025.326285Ключові слова:
дослідницька компетентність; навчальні практики; майбутні вчителі біології; заклади вищої освіти; освітній процес; підготовка вчителів.Анотація
Сучасна освіта вимагає від вчителів не лише передачі знань, а й формування в учнів дослідницьких навичок. У статті розкривається питання розвитку дослідницької компетент-ності у майбутніх учителів біології в контексті сучасних викликів освіти та ролі навчальної практики в цьому. На основі аналізу наукової літератури та власного дослідження доведено, що навчальні практики є невід’ємною складовою підготовки вчителя біології, оскільки саме в цей період здобувачі освіти набувають практичних навичок, необхідних для проведення наукових досліджень, аналізу даних та розробки ефективних методів навчання.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-03-28
Як цитувати
Нікітченко, Л. (2025). РОЛЬ НАВЧАЛЬНИХ ПРАКТИК У ФОРМУВАННІ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 79–88. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2025.326285
Номер
Розділ
Статті