ДО ПИТАННЯ ПРО СТАНОВЛЕННЯ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ США

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2025.326287

Ключові слова:

вища освіта США; історія університетів; центри академічного успіху; освітні реформи; студентські послуги; кампус; коледж; університет.

Анотація

У статті презентовано результати ретроспективного аналізу процесу становлення та розвитку системи вищої освіти США від колоніального періоду до сучасності, враховуючи її історичні, соціальні та економічні аспекти. Аналізуються ключові етапи еволюції американських університетів, починаючи від впливу європейських освітніх традицій. Особлива увага приділена трансформації вищої освіти від елітарної до масової, що зумовило появу нових освітніх підходів та ініціатив. Зокрема, це створення університетських кампусів, що сприяло в подальшому виникненню студентських служб. У висновках підкреслюється, що ефективне поєднання освітніх реформ, наукових досліджень і студентських сервісів зробило систему вищої освіти США однією з найуспішніших у світі.

Біографії авторів

Марія Братко, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка.

Доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри освітології та психолого-педагогічних наук.

Світлана Цимбалюк, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка.

Вкладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання, аспірант.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-03-28

Як цитувати

Братко, М., & Цимбалюк, С. (2025). ДО ПИТАННЯ ПРО СТАНОВЛЕННЯ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ США. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 89–99. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2025.326287

Номер

Розділ

Статті