СОЦІАЛЬНА КОМУНІКАЦІЯ ІЗ СУБ’ЄКТАМИ ГОСПОДАРЮВАННЯ ЯК НЕОБХІДНА УМОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЕКОЛОГІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2025.326295Ключові слова:
соціальна комунікація; соціальне середовище; суб’єкти господарювання; спілкування; передача інформації; професійна підготовка; майбутні екологи; інформаційний зв’язок.Анотація
У статті досліджено процес здійснення соціальної комунікації із суб’єктами господарювання як необхідна умова професійної підготовки майбутніх екологів. Виявлено характерні особливості та найбільш значущі чинники соціально-комунікативних процесів, що супроводжують соціальні комунікації та забезпечують процес взаємодії еколога із суб’єктами господарювання. Систематизовано, уточнено та доповнено просторово-тимчасові та соціальні чинники комунікації еколога із суб’єктами господарювання. Досліджено основні аспекти соціоко-мунікації еколога із суб’єктами господарювання, до яких віднесено соціальні структури суспільства щодо їх комунікативних характеристик. Розкрито процес комунікації, який відбувається у певних об’єктивних та суб’єктивних умовах, що у сукупності складають ситуацію комунікації між екологом та суб’єктами господарювання. Виявлено відмінності в інформації, які важливі щодо комунікації, природи соціальної інформації та різноманіття її прояву між екологом та суб’єктами господарювання. Виділено значущі якості комунікації екологів та суб’єктів господарювання.