ПЕДАГОГІЧНІ ПОГЛЯДИ МАРІЇ МОНТЕССОРІ В КОНТЕКСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2025.326306Ключові слова:
Марія Монтессорі; педагогічні принципи; сензитивний період; індивідуальний підхід; заклад дошкільної освіти; монтессорі-педагог; монтессорі-матеріали; підготовлене середовище.Анотація
У статті проаналізовано ключові засади педагогічних поглядів Марії Монтессорі та досліджено особливості їх використання в контексті діяльності закладів дошкільної освіти України. Розглянуто основні принципи методу італійської педагога: підготовлене середовище, різновікові групи дітей, повага до свободи вибору, спеціальна підготовка дорослого, які сприяють формуванню гармонійної та здорової особистості дитини. Висвітлено перспективи поширення методу Монтессорі в дошкільній системі України та характеризовано виклики, які виникають під час упровадження педагогічної системи в традиційних закладах.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-03-28
Як цитувати
Баєнко, А., & Янченко, Т. (2025). ПЕДАГОГІЧНІ ПОГЛЯДИ МАРІЇ МОНТЕССОРІ В КОНТЕКСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 137–144. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2025.326306
Номер
Розділ
Статті