ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ПРОФЕСІЙНИЙ ІМІДЖ ВИХОВАТЕЛЯ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ» МАЙБУТНІМ БАКАЛАВРАМ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 012 ДОШКІЛЬНА ОСВІТА
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2025.332114Ключові слова:
майбутні вихователі; фахова підготовка; імідж; компоненти іміджу вихователя; професійний імідж; засоби формування іміджу; іміджотвірна компетентність; театральна педагогікаАнотація
У статті здійснено аналіз досліджень з проблеми фахової підготовки й формування іміджу майбутніх вихователів, використання театральної педагогіки в означеному процесі. Представлено зміст, види начальних занять – інформаційні лекції з елементами дискусії, ретроспективного аналізу та наперед запланованими помилками; практичні заняття, побудовані на інтерактивних технологіях і методи викладання дисципліни «Професійний імідж вихователя закладу дошкільної освіти» майбутнім вихователям. Акцентовано увагу на театральній педагогіці як засобові формування іміджотвірної компетентності педагогів.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-05-30
Як цитувати
Загородня, Л. (2025). ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ПРОФЕСІЙНИЙ ІМІДЖ ВИХОВАТЕЛЯ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ» МАЙБУТНІМ БАКАЛАВРАМ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 012 ДОШКІЛЬНА ОСВІТА. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 15–25. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2025.332114
Номер
Розділ
Статті