ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ПРОФЕСІЙНИЙ ІМІДЖ ВИХОВАТЕЛЯ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ» МАЙБУТНІМ БАКАЛАВРАМ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 012 ДОШКІЛЬНА ОСВІТА

Автор(и)

  • Людмила Загородня Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка, Україна https://orcid.org/0000-0002-2217-1041

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2025.332114

Ключові слова:

майбутні вихователі; фахова підготовка; імідж; компоненти іміджу вихователя; професійний імідж; засоби формування іміджу; іміджотвірна компетентність; театральна педагогіка

Анотація

У статті здійснено аналіз досліджень з проблеми фахової підготовки й формування іміджу майбутніх вихователів, використання театральної педагогіки в означеному процесі. Представлено зміст, види начальних занять – інформаційні лекції з елементами дискусії, ретроспективного аналізу та наперед запланованими помилками; практичні заняття, побудовані на інтерактивних технологіях і методи викладання дисципліни «Професійний імідж вихователя закладу дошкільної освіти» майбутнім вихователям. Акцентовано увагу на театральній педагогіці як засобові формування іміджотвірної компетентності педагогів.

Біографія автора

Людмила Загородня, Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка

Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри дошкільної педагогіки і психології.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-30

Як цитувати

Загородня, Л. (2025). ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ПРОФЕСІЙНИЙ ІМІДЖ ВИХОВАТЕЛЯ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ» МАЙБУТНІМ БАКАЛАВРАМ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 012 ДОШКІЛЬНА ОСВІТА. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 15–25. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2025.332114

Номер

Розділ

Статті