ГЕЙМІФІКАЦІЯ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ МЕДІАГРАМОТНОСТІ У МОВНО-ЛІТЕРАТУРНІЙ ОСВІТНІЙ ГАЛУЗІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2025.332121Ключові слова:
гейміфікація; медіаграмотність; цифрові технології; освітні технології; індивідуалізація; критичне мислення; освітній процес; українська мова; інформаційна безпекаАнотація
У статті проаналізовано гейміфікацію як інноваційний підхід до формування медіаграмотності у мовно-літературній освітній галузі. Розглянуто теоретичні основи гейміфікації, її вплив на мотивацію, критичне мислення та вміння аналізувати медіаконтент. Запропоновано практичні методи впровадження гейміфікаційних технологій, таких як фактчекінг-квести, рольові ігри та симуляції, що дозволяють здобувачам освіти взаємодіяти з медіаконтентом, розвивати навички критичного мислення. Наголошено на важливості цифрових інструментів та рекомендаціях для педагогів щодо їх інтеграції в освітній процес.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-05-30
Як цитувати
Лукіянчук, І., & Коваль, В. (2025). ГЕЙМІФІКАЦІЯ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ МЕДІАГРАМОТНОСТІ У МОВНО-ЛІТЕРАТУРНІЙ ОСВІТНІЙ ГАЛУЗІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 36–46. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2025.332121
Номер
Розділ
Статті