ОРГАНІЗАЦІЙНО-ВИХОВНИЙ СКЛАДНИК ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НАУКОВИХ І НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ: РЕЗУЛЬТАТИ КОНСТАТУВАЛЬНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2025.332123Ключові слова:
цифрова компетентність; науково-педагогічні працівники; організаційно-виховний складник; констатувальний експериментАнотація
У статті представлено результати констатувального експерименту щодо організаційно-виховного складника цифрової компетентності наукових і науково-педагогічних працівників. Проаналізовано рівень використання хмарних сховищ, сервісів для відеоконференцій, месенджерів та онлайн-дошок. Виявлено високий рівень адаптації до засобів комунікації та обміну даними, але недостатнє використання інструментів спільної роботи. Встановлено потребу в комплексних знаннях щодо інтеграції цифрових інструментів в управлінські та виховні процеси.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-05-30
Як цитувати
Мінтій, І., & Вакалюк, Т. (2025). ОРГАНІЗАЦІЙНО-ВИХОВНИЙ СКЛАДНИК ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НАУКОВИХ І НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ: РЕЗУЛЬТАТИ КОНСТАТУВАЛЬНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 47–58. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2025.332123
Номер
Розділ
Статті