ОРГАНІЗАЦІЙНО-ВИХОВНИЙ СКЛАДНИК ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НАУКОВИХ І НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ: РЕЗУЛЬТАТИ КОНСТАТУВАЛЬНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ

Автор(и)

  • Ірина Мінтій Інститут цифровізації освіти НАПН України, Криворізький державний педагогічний університет, Національний університет «Львівська політехніка», Україна https://orcid.org/0000-0003-3586-4311
  • Тетяна Вакалюк Державний університет «Житомирська політехніка», Інститут цифровізації освіти НАПН України, Криворізький державний педагогічний університет, Україна https://orcid.org/0000-0001-6825-4697

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2025.332123

Ключові слова:

цифрова компетентність; науково-педагогічні працівники; організаційно-виховний складник; констатувальний експеримент

Анотація

У статті представлено результати констатувального експерименту щодо організаційно-виховного складника цифрової компетентності наукових і науково-педагогічних працівників. Проаналізовано рівень використання хмарних сховищ, сервісів для відеоконференцій, месенджерів та онлайн-дошок. Виявлено високий рівень адаптації до засобів комунікації та обміну даними, але недостатнє використання інструментів спільної роботи. Встановлено потребу в комплексних знаннях щодо інтеграції цифрових інструментів в управлінські та виховні процеси.

Біографії авторів

Ірина Мінтій, Інститут цифровізації освіти НАПН України, Криворізький державний педагогічний університет, Національний університет «Львівська політехніка»

Кандидат педагогічних наук, доцент, старший дослідник, провідний науковий співробітник відділу відкритих освітньо-наукових інформаційних систем, Інститут цифровізації освіти НАПН України; доцент кафедри інформатики та прикладної математики, Криворізький державний педагогічний університет; доцент кафедри систем автоматизованого проектування, Національний університет «Львівська політехніка».

Тетяна Вакалюк, Державний університет «Житомирська політехніка», Інститут цифровізації освіти НАПН України, Криворізький державний педагогічний університет

Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри інженерії програмного забезпечення, Державний університет «Житомирська політехніка»; провідний науковий співробітник сектору мережних технологій і баз даних відділу відкритих освітньо-наукових інформаційних систем, Інститут цифровізації освіти НАПН України; професор кафедри інформатики та прикладної математики, Криворізький державний педагогічний університет.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-30

Як цитувати

Мінтій, І., & Вакалюк, Т. (2025). ОРГАНІЗАЦІЙНО-ВИХОВНИЙ СКЛАДНИК ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НАУКОВИХ І НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ: РЕЗУЛЬТАТИ КОНСТАТУВАЛЬНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 47–58. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2025.332123

Номер

Розділ

Статті