ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ПЕРЕКЛАДОЗНАВСТВА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2025.332133

Ключові слова:

міжкультурна компетентність; міжкультурна комунікація; комунікативна компетентність; іноземна мова; майбутні філологи; вчителі іноземних мов; іншомовна культура; комунікативні бар’єри

Анотація

У статті йдеться про особливості формування міжкультурної компетентності майбутніх філологів у процесі навчання перекладознавства. Проаналізовано ідеї сучасних науковців щодо міжкультурної компетентності та її ролі у процесі підготовки майбутніх фахівців у царині іноземних мов. Представлено укладений на засадах комунікативного і міжкультурного підходів та апробований під час викладання ОК «Актуальні проблеми сучасного перекладознавства» навчальний модуль, спрямований на формування міжкультурної компетентності майбутніх філологів.

Біографії авторів

Олег Комар, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри англійської мови та методики її навчання.

Аліна Джурило, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри іноземних мов і методик їх навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-30

Як цитувати

Комар, О., & Джурило, А. (2025). ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ПЕРЕКЛАДОЗНАВСТВА. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 76–84. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2025.332133

Номер

Розділ

Статті