ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ МЕТОДІВ ВІЙСЬКОВО-ПАТРІОТИЧНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВИКЛИКІВ СУЧАСНОСТІ

Автор(и)

  • Максим Кондрашкін Навчально-науковий інститут «Українська інженерно-педагогічна академія» ХНУ ім. В. Н. Каразіна, Україна https://orcid.org/0009-0006-1938-558X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2025.332136

Ключові слова:

військово-патріотичне виховання; національна ідентичність; захист України; освітній процес; Нова українська школа; молодь; фізична підготовка; патріотизм; державна безпека; інноваційні методи навчання

Анотація

У статті досліджуються сучасні підходи до організації військово-патріотичного виховання молоді в Україні в умовах зовнішньої агресії та соціальних викликів. Проаналізовано нормативно-правову базу, стратегічні напрями розвитку цієї сфери, роль освіти, спорту, фізичної та психологічної підготовки у формуванні національної свідомості. Окрема увага приділена інтеграції патріотичного виховання в освітній процес згідно з Концепцією «Нова українська школа», а також впливу війни на зміст, методи та цілі патріотичного формування молоді. Автори обґрунтовують необхідність цілісної державної політики та впровадження інновацій у навчальні практики для підвищення ефективності виховання патріотизму.

Біографія автора

Максим Кондрашкін, Навчально-науковий інститут «Українська інженерно-педагогічна академія» ХНУ ім. В. Н. Каразіна

Аспірант.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-30

Як цитувати

Кондрашкін, М. (2025). ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ МЕТОДІВ ВІЙСЬКОВО-ПАТРІОТИЧНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВИКЛИКІВ СУЧАСНОСТІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 100–111. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2025.332136

Номер

Розділ

Статті