КЕЙС-МЕТОД ЯК ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОМУ АНГЛОМОВНОМУ СПІЛКУВАННІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2025.332137Ключові слова:
діяльнісний підхід; кейс-метод; лексична компетентність; професійно орієнтоване англомовне спілкування; методика викладання іноземних мов; екологічна тематика; комунікативні навички; критичне мисленняАнотація
Стаття присвячена аналізу використання кейс-методу у процесі формування лексичної компетентності студентів у професійно орієнтованому англомовному спілкуванні, з особливим акцентом на екологічну тематику. Автор розглядає діяльнісний підхід як основу для застосування кейс-методу та підкреслює його ефективність у розвитку мовленнєвих і аналітичних навичок студентів. Проведено огляд наукових досліджень у галузі експериментального навчання та контекстуального вивчення мов. Описано приклад впровадження кейс-методу на занятті з англійської мови за темою «Environmental Issues and Sustainable Development», що сприяє інтеграції професійної лексики та формуванню практичних комунікативних умінь. Стаття обґрунтовує доцільність використання кейс-методу як інноваційного інструменту навчання майбутніх фахівців.