ФОРМУВАННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК ВИРІШЕННЯ ВИРОБНИЧИХ ЗАДАЧ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ У ГАЛУЗІ ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Ірина Філімонова Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0001-6833-6748
  • Наталія Дубова Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0001-6613-1044

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2025.332142

Ключові слова:

квест-технології; виробничі задачі; практичні навички; фахові дисципліни; харчові технології; професійна підготовка; інтерактивне навчання; інноваційні технології; форми навчання

Анотація

У статті розглядається процес формування практичних навичок вирішення виробничих задач у майбутніх фахівців професійної освіти у галузі харчових технологій. Увага акцентується на доцільності використання квест-технологій як ефективного засобу інтеграції теоретичних знань із практичною діяльністю під час вивчення фахових дисциплін. Проаналізовано дидактичні можливості квестових завдань для створення ситуацій професійного вибору, моделювання виробничих процесів, розвитку критичного мислення, вміння приймати рішення та працювати в команді.

Біографії авторів

Ірина Філімонова, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Доктор філософії, доцент кафедри професійної освіти та технологій за профілями.

Наталія Дубова, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри професійної освіти та технологій за профілями.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-30

Як цитувати

Філімонова, І., & Дубова, Н. (2025). ФОРМУВАННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК ВИРІШЕННЯ ВИРОБНИЧИХ ЗАДАЧ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ У ГАЛУЗІ ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 122–129. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2025.332142

Номер

Розділ

Статті