ОСОБЛИВОСТІ ПІДВИЩЕННЯ ПРАВОВОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ІСТОРІЇ ТА ПРАВОЗНАВСТВА

Автор(и)

  • Євген Жеба Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка, Україна https://orcid.org/0009-0006-1131-7021

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2025.332169

Ключові слова:

правова культура; фахова підготовка; викладач історії та правознавства; правова свідомість; правове виховання; соціально-правова активність; історико-правова дисципліна; педагогічна практика

Анотація

У статті досліджено теоретичні засади та практичні підходи до підвищення правової культури майбутніх викладачів історії та правознавства. Мета дослідження полягає у пошуку та виявленні актуальних шляхів інтеграції правової освіти у фахову підготовку майбутніх викладачів із урахуванням сучасного соціального контексту. Для цілей аналізу було застосовано метод аналізу та синтезу, а також метод порівняння. Одержані результати демонструють, що ефективна процедура підвищення правової культури потребує поєднання академічної, соціально-правової та педагогічної складових.

Біографія автора

Євген Жеба, Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка

Аспірант.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-30

Як цитувати

Жеба, Є. (2025). ОСОБЛИВОСТІ ПІДВИЩЕННЯ ПРАВОВОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ІСТОРІЇ ТА ПРАВОЗНАВСТВА. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 138–145. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2025.332169

Номер

Розділ

Статті