РЕФЛЕКСИВНІ ПІДХОДИ НАВЧАННЯ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2025.345025Ключові слова:
рефлексія, рефлексивний підхід, рефлексивне управління, навчання біології, навчальна діяльність, діалог, спілкування, компетентнісний підхід, самооцінювання, самоаналіз, критичне мисленняАнотація
У статті розглянуто сутність і педагогічні можливості рефлексивного підходу у навчанні біології, які є складовою формування комунікативної компетенції школярів нової української школи. Проаналізовано психолого-педагогічні засади організації рефлексивної діяльності учнів, визначено шляхи впровадження рефлексії в освітній процес. Зазначено, що рефлексивні технології сприяють розвитку критичного мислення, самостійності, формуванню природничо-наукової компетентності та підвищенню навчальної мотивації учнів. Обґрунтовано рефлексивну методику навчання представлену взаємопов’язаними компонентами педагогічного процесу.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-11-25
Як цитувати
Горбулінська, С., Голуб, Н., & Клепач, Г. (2025). РЕФЛЕКСИВНІ ПІДХОДИ НАВЧАННЯ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 6–16. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2025.345025
Номер
Розділ
Статті