ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБОМ ЗАДАЧ-ЖАРТІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2025.345119Ключові слова:
пізнавальний інтерес, старший дошкільний вік, математика, задачі-жарти, ігрові методи, логічне мислення, емоційний розвиток, навчальна мотивація, дошкільна освітаАнотація
У статті розкрито питання формування пізнавального інтересу дітей старшого дошкільного віку до математики шляхом використання задач-жартів. Акцентується увага на значенні ігрових методів у пізнавальному розвитку дошкільників. Визначено психолого-педагогічні умови ефективного впровадження задач-жартів у навчальний процес. Проаналізовано досвід педагогів та результати досліджень у цій галузі. Особливу увагу приділено методичним аспектам добору й організації задач-жартів відповідно до вікових особливостей дітей.
Представлено приклади практичного використання задач у ЗДО, охарактеризовано вплив гумористичних елементів на розвиток логічного мислення, емоційного інтелекту та навчальної мотивації дітей. Окреслено перспективи подальшого впровадження задач-жартів у практику дошкільної освіти як ефективного засобу поєднання навчання з грою.