ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБОМ ЗАДАЧ-ЖАРТІВ

Автор(и)

  • Євгеній Шершньов Глухівський національний педагогічний університет імені О. Довженка, Україна https://orcid.org/0009-0002-8544-1253
  • Інна Куліш Глухівський національний педагогічний університет імені О. Довженка, Україна https://orcid.org/0000-0002-3328-7138

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2025.345119

Ключові слова:

пізнавальний інтерес, старший дошкільний вік, математика, задачі-жарти, ігрові методи, логічне мислення, емоційний розвиток, навчальна мотивація, дошкільна освіта

Анотація

У статті розкрито питання формування пізнавального інтересу дітей старшого дошкільного віку до математики шляхом використання задач-жартів. Акцентується увага на значенні ігрових методів у пізнавальному розвитку дошкільників. Визначено психолого-педагогічні умови ефективного впровадження задач-жартів у навчальний процес. Проаналізовано досвід педагогів та результати досліджень у цій галузі. Особливу увагу приділено методичним аспектам добору й організації задач-жартів відповідно до вікових особливостей дітей.

Представлено приклади практичного використання задач у ЗДО, охарактеризовано вплив гумористичних елементів на розвиток логічного мислення, емоційного інтелекту та навчальної мотивації дітей. Окреслено перспективи подальшого впровадження задач-жартів у практику дошкільної освіти як ефективного засобу поєднання навчання з грою.

Біографії авторів

Євгеній Шершньов, Глухівський національний педагогічний університет імені О. Довженка

Аспірант.

Інна Куліш, Глухівський національний педагогічний університет імені О. Довженка

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії і методики дошкільної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-11-25

Як цитувати

Шершньов, Є., & Куліш, І. (2025). ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБОМ ЗАДАЧ-ЖАРТІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 17–23. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2025.345119

Номер

Розділ

Статті