СТРАТЕГІЧНА РОЛЬ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ (НА ПРИКЛАДІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ) ЯК КЛЮЧОВОГО ЧИННИКА ЕФЕКТИВНОЇ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2025.345276Ключові слова:
іншомовна компетентність, керівник закладу освіти, професійна компетентність, управлінська діяльність, англійська мова, дистанційне навчання, штучний інтелектАнотація
Стаття досліджує стратегічну роль іншомовної (англійської) компетентності як ключового чинника ефективного управління керівника ЗЗСО в умовах глобалізації.
Мета: обґрунтування її значення для міжнародної інтеграції та співпраці.
Результати: англійська дозволяє керівнику налагоджувати зв’язки, залучати гранти, вивчати світовий досвід та стимулювати профрозвиток.
Розглянуто дистанційні варіанти розвитку компетентності та використання iтучного sнтелекту (ШІ) для навчання.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-11-25
Як цитувати
Баценко, С. (2025). СТРАТЕГІЧНА РОЛЬ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ (НА ПРИКЛАДІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ) ЯК КЛЮЧОВОГО ЧИННИКА ЕФЕКТИВНОЇ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 24–30. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2025.345276
Номер
Розділ
Статті