ВІРТУАЛЬНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • Юлія Казак Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0001-6791-4884
  • Яна Мальована Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0009-0006-9947-7432

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2025.345380

Ключові слова:

віртуальне освітнє середовище, професійна іншомовна підготовка, саморегуляція, резильєнтність, комунікація, емоційна взаємодія, академічна доброчесність, цифровізація

Анотація

У статті розглянуто особливості віртуального освітнього середовища у професійній іншомовній підготовці майбутніх учителів. Проаналізовано основні психологічні, педагогічні й технологічні аспекти цифрового навчання та значення онлайн-взаємодії для розвитку автономії і комунікації. Наголошено на важливості саморегуляції, резильєнтності та дотримання академічної доброчесності. Підкреслено, що ефективність підготовки забезпечується поєднанням інноваційних технологій, педагогічної підтримки та сформованої цифрової культури.

Біографії авторів

Юлія Казак, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Доктор філософії, доцент, декан факультету іноземних мов, доцент кафедри англійської мови та методики її навчання.

Яна Мальована, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Аспірант.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-11-25

Як цитувати

Казак, Ю., & Мальована, Я. (2025). ВІРТУАЛЬНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 66–75. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2025.345380

Номер

Розділ

Статті