ВІРТУАЛЬНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2025.345380Ключові слова:
віртуальне освітнє середовище, професійна іншомовна підготовка, саморегуляція, резильєнтність, комунікація, емоційна взаємодія, академічна доброчесність, цифровізаціяАнотація
У статті розглянуто особливості віртуального освітнього середовища у професійній іншомовній підготовці майбутніх учителів. Проаналізовано основні психологічні, педагогічні й технологічні аспекти цифрового навчання та значення онлайн-взаємодії для розвитку автономії і комунікації. Наголошено на важливості саморегуляції, резильєнтності та дотримання академічної доброчесності. Підкреслено, що ефективність підготовки забезпечується поєднанням інноваційних технологій, педагогічної підтримки та сформованої цифрової культури.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-11-25
Як цитувати
Казак, Ю., & Мальована, Я. (2025). ВІРТУАЛЬНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 66–75. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2025.345380
Номер
Розділ
Статті