ПОЗААУДИТОРНИЙ ВЕБ-КВЕСТ З ВИЩОЇ ГЕОМЕТРІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2017.134450Ключові слова:
квест, веб-квест, вища геометрія, аналітична геометрія, проективна геометрія, топологія, сферична геометрія, основи геометріїАнотація
У статті розглядається особливості використання квест-технологій у навчальному процесі. Проаналізовані різні означення квестів та виокремлено веб-квести, розглянуто можливості їх використання у позааудиторній роботі з вищої геометрії. Запропоновано веб-квест з вищої геометрії для першокурсників – майбутніх учителів математики, мета якого показати різноманіття видів геометрії та взаємозв’язок між ними. Даний веб-квест містить питання з аналітичної геометрії, проективної геометрії, топології, геометрії Лобачевського, сферичної геометрії, геометрії Рімана, геометрії Евкліда та підсумовується історією вищої геометрії – проблемами Гільберта.Посилання
Ільченко О. В. Використання web-квестів у навчально-виховному процесі [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/30113/ (дата звернення 09.10.2017)
Сокол І. М. Підготовка вчителів до використання квест-технологій в системі післядипломної освіти: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / Сокол Ірина Миколаївна. – Запоріжжя, 2016. – 284 с.
Квест як ігрова форма навчання. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.wisely.info/?p=4988 (дата звернення 09.10.2017)
Що таке квест. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://poradi.com.ua/diznajsya-vse/shho-take-kvest-znachennya-i-zavdannya-kvestu.html (дата звернення 08.10.2017)
Making Technology Educational. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://projects.edtech.sandi.net/staffdev/tpss99/tasksimap/ (дата звернення 08.10.2017)