ПЕДАГОГІЧНА СИСТЕМА РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2017.134452Ключові слова:
особистість, творчість, творчі здібності, старший дошкільний вік, педагогічні технології навчання, педагогічні умовиАнотація
У статті розкрито педагогічну систему, організаційно-педагогічні умови розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку, серед яких означено: облік індивідуально-вікових особливостей дітей; забезпечення творчого розвитку на заняттях з розвитку мовлення; реалізація педагогом особистісно-орієнтованої взаємодії з дітьми; створення емоційного психологічного комфорту; поєднання різноманітних видів діяльності дітей; розробка системи дидактичних засобів. Розвиток творчих здібностей на прикладі збагачення і активізації словника успішно здійснюється в рамках спеціально організованої педагогічної системиПосилання
Андреев А. И. Педагогика / А.И. Андреев. – Казань, 2000. – 368 с.
Закон України «Про дошкільну освіту» // Законодавчі акти України з питань освіти. Станом на 01.04.04р. – К., 2004. – С. 53–77.
Сисоєва С. О. Підготовка вчителя до формування творчої особистості учня: монографія / С. О. Сисоєва. – К.: Політграфкнига, 1996. – 407 с.
Сластенин В. А. Педагогика: учебн. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / В. А. Сластенин, И. Ф. Исаев, Е. Н. Шиянов; под. пед. В. А. Сластенина. – М.: ИЦ «Академия», 2002. – 576 с.
Урунтаева Г.А. Практикум по детской психологии: Пособие для студентов пед. институтов, учащихся пед. училищ колледжей и воспитателей детских садов. / Г. А. Урунтаева, Ю. А. Афонькина. – Владос. – 1995. – 291 с.
Филатова Е. Ю. Развитие творческих способностей детей старшего дошкольного возраста / Е.Ю. Филатова // Проблемы способностей в современной психологии. – Саратов, 2003. – С. 30-50.
Torrance E. P. Creative teaching makes a difference / Е. Р. Torrance // Psychology and educationof the gifted / Eds. W. Barbe & J. Renzulli. – N.Y.: Irvington Publishers, 1975.