МОТИВАЦІЙНО-ЦІННІСНИЙ КОМПОНЕНТ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Віталій Ачкан
  • Тетяна Годованюк

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2018.134807

Ключові слова:

мотивація, готовність до інноваційної педагогічної діяльності, педагогічна практика

Анотація

У статті висвітлені результати експериментального дослідження мотиваційно-ціннісного ставлення майбутніх учителів математики до інноваційної педагогічної діяльності, запропоновано умови покращення мотиваційно-ціннісного ставлення майбутніх учителів математики до інноваційної педагогічної діяльності. Зокрема, до умов віднесено: активізацію пізнавальної діяльності студентів із використанням інноваційних засобів навчання; формування у студентів інтересу до обраної спеціальності завдяки використанню інноваційних технологій

Біографії авторів

Віталій Ачкан

кандидат педагогічних наук, доцент, докторант кафедри методики трудового навчання та професійної освіти Бердянського державного педагогічного університету

Тетяна Годованюк

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри вищої математики та методики навчання математики Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Акуленко І.А. Компетентнісно орієнтована методична підготовка майбутнього вчителя математики профільної школи (теоретичний аспект) : монографія / І.А. Акуленко. Черкаси : Видавець Чабаненко Ю. – 2013. – 460 с.

Будас Ю.О. Підготовка майбутніх учителів до інноваційної педагогічної діяльності засобами ділової гри : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Ю. О. Будас. – Вінниця, 2010. – 25 с.

Козлова О.Г. Підготовка вчителя до інноваційної діяльності в системі післядипломної освіти : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Козлова Олена Григорівна. – К., 1999. – 235 с.

Захаркіна Л. С. Підвищення рівня фінансової грамотності населення України / Л. С. Захаркіна, М. П. Катериніна // Економічний форум. – 2014. – № 4. – С. 200 – 207. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ ecfor_2014_4_34

Професійна освіта: словник : навч. посіб. / Уклад. С.У. Гончаренко та ін.; За ред. Н.Г. Ничкало. – К. : Вища шк., 2000. – 380 с.

Матяш О.І. Теоретико-методичні засади формування методичної компетентності майбутнього вчителя математики до навчання учнів геометрії : монографія / О. І. Матяш. – Вінниця : ФОП Легкун В. М., 2013. – 450 с.

Сластенин В.А. Педагогика : инновационная деятельность / В. А. Сластенин, Л. С. Подымова. – М. : ИЧП «Изд-во Магистр», 1997. – 308 с.

Указ президента України «Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року». – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.president.gov.ua/documents/15828.html

##submission.downloads##

Як цитувати

Ачкан, В., & Годованюк, Т. (2018). МОТИВАЦІЙНО-ЦІННІСНИЙ КОМПОНЕНТ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 7–17. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2018.134807

Номер

Розділ

Статті