ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА ЗАГАЛЬНОТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН

Автор(и)

  • Володимир Гаргін

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2017.137531

Ключові слова:

загальнотехнічні дисципліни, самостійна та науково-дослідна робота, позааудиторна робота, технологічна освіта, методики викладання, методична діяльність, метод, майбутні викладачі, студенти.

Анотація

У статті розглянуто педагогічну діяльність викладача спеціальних і загальнотехнічних дисциплін яка передбачає організацію і проведення навчального процесу у професійних навчальних закладах різного рівня акредитації. Досліджено хід вивчення методики викладання загальнотехнічних дисциплін, що студенти мають опанувати освітньо- кваліфікаційну програму; чинні навчальні плани підготовки; структуру навчальних програм і програм педагогічних практик; принципи, основні форми, типи, засоби, методи, прийоми викладання загальнотехнічних дисциплін; основні напрями позааудиторної роботи; форми, методи, види контролю тощо.

Посилання

Вайнола Р. Методика викладання дисциплін соціально-педагогічного циклу : навч. посіб. / Р. Вайнола. – К. : Центр учб. л-ри, 2012. – 140 с.

Гетта В. Г. Активізація пізнавальної діяльності учнів студентів в

процесі вивчення загальнотехнічних дисциплін / В. Г. Гетта. –

Чернігів. – 1997. – 109 с.

Гусев В. И. Совершенствование содержания политехнической

подготовки учителей труда в пединституте / В. И. Гусев. – Киев :

Вища школа, 1988. – 131 с.

Загальнотехнічні предмети в контексті підготовки спеціаліста у ВНЗ – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://www.kazedu.kz

Назва з екрана.

Заочне навчання. [Електронний ресурс]. – Режим доступу :

http://bookss.co.ua – Назва з екрана.

Коберник О. М. Теоретико-методологічні засади технологічної та

професійної освіти / Олександр Коберник // Наукові записки. Серія :

Педагогіка. – 2011. – № 3. – С. 15–22.

Корець М. С. Розвиток творчого потенціалу майбутніх вчителів

трудового навчання в системи технічної підготовки / М. С. Корець //

Наук. зап. : зб. наук. стат. – К., 1998. – Ч. 2. – С. 118–128.

Повечера І. В. Науковий часопис Національного педагогічного

університету імені М. П. Драгоманова / І. В. Повечера // Серія 5.

Педагогічні науки : реалії та перспективи – К., – 2012. – № 31. – 1993. – 195 с.

Ребенок В. М. Процес активізації пізнавальної діяльності під час

формування готовності майбутнього вчителя професійної підготовки /

В. М. Ребенок // Вісник Чернігівського національного педагогічного

університету. Педагогічні науки. – 2013. – Вип. 110. – С. 274–277.

Ставский П. И. Соединение обучения с трудом как проблема

педагогіки / П. И. Ставский // Школа и производство. – 1960. – № 9. –

С. 8–11 с.

Ящук С. М. Професійна підготовка викладача загальнотехнічних

дисциплін: теоретичний аспект : навчальний посібник / Сергій

Миколайович Ящук. – Умань : ФОП О.О. Жовтий, – 2015. – 133 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-31

Як цитувати

Гаргін, В. (2017). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА ЗАГАЛЬНОТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2017.137531

Номер

Розділ

Статті