МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2017.137543Ключові слова:
модель, моделювання, професійна культура майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів, методологічні підходи, педагогічні умови, етапи, форми і методи роботи, фахова підготовка.Анотація
У статті розглянуто модель формування професійної культури майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у процесі фахової підготовки. Розкрито сутність понять «модель», «моделювання» у науково-педагогічній літературі. Охарактеризовано методологічні підходи моделювання процесу формування професійної культури майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів: культурологічний, особистісно-орієнтований та аксіологічний. Послідовно висвітлено етапи реалізації педагогічних умов. Окреслено змістове наповнення, форми і методи роботи з формування професійної культури майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів для кожного з етапів.Посилання
Дахин А. Н. Моделирование в педагогике / А. Н. Дахин // Идеи и
идеалы. – 2010. – № 1(3). Т. 2. – С. 11–20.
Дошкільна освіта : словник-довідник : понад 1000 термінів, понять та назв / упор. К. Л. Крутій, О. О. Фунтікова. – Запоріжжя : ТОВ «ЛІПС» ЛТД, 2010. – 324 с.
Селевко Г. К. Педагогические технологии на основе информационно-коммуникационных средств / Г. К. Селевко. – Москва: НИИ школьных технологий, 2005. – 208 с.
Философский энциклопедический словарь / Н. М. Ланда [и др.]. –
Москва : Советская энциклопедия, 1983. – 840 с.
Філософський енциклопедичний словник : энциклопедия / НАН
України, Ін-т філософії ім. Г. С. Сковороди; голов. ред.
В. І. Шинкарук. – Київ : Абрис, 2002. – 742 с.
Штофф В. А. Моделирование и философия / В. А. Штофф. –
Ленинград : Наука, 1966. – 302 с.
Ягупов В. В. Моделювання навчального процесу як педагогічна
проблема / В. В. Ягупов // Неперервна професійна освіта : теорія і
практика: наук.-метод. журнал. – 2003. – Вип. 1. – С. 28–37.