УПРОВАДЖЕННЯ СТРАТЕГІЙ РОЗУМІННЯ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • Ірина Левицька

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2017.137551

Ключові слова:

герменевтика, розуміння, педагогічне розуміння, стратегія, стратегії розуміння, майбутні вчителі музики.

Анотація

У статті на основі аналізу наукових джерел проведено теоретичний аналіз понять «стратегія» і «стратегії розуміння». Висвітлено значення стратегій розуміння в музичній освіті, які містять потенціал щодо розширення можливостей викладача і підвищення ефективності університетської освіти в цілому. Зосереджено увагу на важливості впровадження стратегій розуміння в навчально-виховний процес майбутніх учителів музики, оскільки вони зумовлюють проектування індивідуального розвитку студентів та є засобом їх саморозвитку.

Посилання

Бондаревская Е. В. Педагогика : личность в гуманистических теориях и системах воспитания : Учебное пособие для студентов сред. и высш. пед. учеб. заведений, слушателей ИПК и ФПК / Е. В. Бондаревская, С. В. Кульневич. – Ростов-на-Дону : Творческий центр «Учитель», 1999. – 560 с.

Брудный А. А. Психологическая герменевтика [Текст] / А. А. Брудный. – М. : Лабиринт, 2005. – 336 с.

Затямина Т. А. «Понимание» музыкального текста как педагогический инструмент учителя [Электронный ресурс] / Т. А. Затямила // Современное качество образования в инновационных учреждениях : научные основы, опыт, перспективы, достижения : материалы международных педагогических чтений. – Волгоград, 2008. – С. 172– 175. – Режим доступа : http://wecomm.ru/structure/?idstucture=21.

Зимняя И. А. Характеристика и компонентный состав общей

стратегии воспитания / И. А. Зимняя // Классный руководитель. –

– № 5. – С. 72–73

Кемеров В. Е. Философская энциклопедия: [Текст] / В. Е. Кемеров.

М. : «Панпринт», 1998. – 353 с.

Мильштейн Я. Исполнительские и педагогические принципы

К. Н. Игумнова // Мастера советской пианистической школы. Очерки

под ред. А. Николаева. – М. : Музгиз, 1961. – 238 с.

Плигин А. А. Личностно-ориентированное образование : история и

практика : Монография / А. А. Плигин. – М. : КСП+, 2003. – 432 с.

Рудницька О. П. Педагогіка : загальна та мистецька : Навчальний

посібник / О. П. Рудницька. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан,

– 360 с.

Современная западная философия. Энциклопедический словарь / [Под ред. О. Хеффе, В. С. Малахова, В. П. Филатова при участии

Т. А. Дмитриева]. – М. : Культурная революция, 2009. – 392с.

Шульга Е. Н. Проблематика предпонимания в герменевтике,

феноменологии и социологии / Е. Н. Шульга. – М. : ИФ РАН, 2004. –

c.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-31

Як цитувати

Левицька, І. (2017). УПРОВАДЖЕННЯ СТРАТЕГІЙ РОЗУМІННЯ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2017.137551

Номер

Розділ

Статті