УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ВИРІШЕННЯ ТВОРЧИХ ЗАВДАНЬ В ПРОФЕСІЙНІЙ ОСВІТІ

Автор(и)

  • Олена Лихолат

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2017.137552

Ключові слова:

професійна освіта, навчальний процес, управління, мета, творчі завдання, дидактичні принципи, структурні компоненти управління, педагогічні умови.

Анотація

Метою роботи є спроба визначити теоретичні та практичні аспекти управління процесом вирішення творчих завдань в професійній освіті, визначити умови, місце і роль викладача в цьому процесі. Реалізація дослідницьких завдань дослідження була досягнута на основі системного підходу і використання теоретичних і емпіричних методів. Зазначено, що управління – це функція організованих систем. В освіті – це процес регулювання навчального процесу викладачем. Ефективне управління процесом вирішення творчих завдань можливе за дотримання низки педагогічних умов.

Посилання

Андрущенко В. П. Освіта на рубежі століть: філософія, методологія,

практика // Неперервна професійна освіта: філософія, педагогічні парадигми, прогноз: Монографія / [В. П. Андрущенко, І. Я. Зязюн,

В. Г. Кремінь та ін.]; За ред. В. Г. Кременя. – К. : Наукова думка,

– С. 99–166.

Артюшина М. В. Психологія діяльності та навчальний менеджмент:

Навч. посіб. / [М. В. Артюшина, Л. М. Журавська, Л. А. Колесніченко

та ін.]; За заг. ред. М. В. Артюшиної. – К. : ДВНЗ «КНЕУ», 2008. –

с.

Васянович Г. Дидактичні засади формування професійних якостей

майбутніх кваліфікованих робітників / Г. Васянович, В. Онищенко //

Педагогіки і психологія професійної освіти: науково-методичний

журнал. – 2014. – № 1. – 314 с. – С. 7–25.

Дидактичні системи у вищій освіті : навч. посіб. / авт.-упоряд.

В. В. Бойченко. – Умань : ПП Жовтий О. О., 2013. – 121 с.

Карамушка Л. М. Психологія освітнього менеджменту: Навч. посібник / Л. М. Карамушка. – К. : Либідь, 2004. – 424 с.

Козаков В. А. Психологія діяльності та навчальний менеджмент:

підручник: У 2 ч / В. А. Козаков. – К. : КНЕУ, 1999.

Ч. 1. Психологія суб’єкта діяльності / В. А. Козаков. – К. : КНЕУ,

– 244 с.

Коломінський Н. Л. Психологія менеджменту в освіті (соціально-

психологічний аспект) / Н. Л. Коломінський – К. : МАУП, 2000. –

с.

Кузьмінський А. І. Педагогіка вищої школи: навч. посіб. /

А. І. Кузьмінський. – К. : Знання, 2005. – 486 с.

Матюшкин А. М. Психология мышления. Мышление как разрешение проблемных ситуаций: учебное пособие / А. М. Матюшкин; под ред. канд. психол. Наук А. А. Матюшкиной. – М. : КДУ, 2009. – 190 с.

Педагогіка вищої школи: Навч. посіб / [З. Н. Курлянд, Р. І. Хмелюк, А. В. Семенова та ін.]; За ред. З. Н. Курлянд. – [3-тє вид., перероб. і доп.]. – К. : Знання, 2007. – 495 с.

Педагогічні технології у неперервній професійній освіті: Монографія / За ред. С. О. Сисоєвої. – К. : ВШПОЛ, 2001. – 502 с.

Подласый И. П. Педагогика: учебник для прикладного бакалавриата / И. П. Подласый. – [3-е изд., перераб. и доп.]. – М. : Издательство Юрайт; ИД Юрайт, 2015. – 576 с.

Полякова Г. Адаптивне управління навчальним процесом як основа саморозвитку і самоорганізації його учасників / Г. Полякова // Рідна школа. – 2003. – № 2. – С. 26–28.

Теорії та технології інноваційного розвитку вищої освіти: глобальний і регіональний контексти: монографія / за заг. ред. А. А. Сбруєвої. – Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015. – 520 с.

Философский словарь / [А. И. Абрамов, Л. Р. Авдеева, С. С. Аверинцев и др.]; под ред. И. Т. Фролова. – М. : Республика, 2001. – 719 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-31

Як цитувати

Лихолат, О. (2017). УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ВИРІШЕННЯ ТВОРЧИХ ЗАВДАНЬ В ПРОФЕСІЙНІЙ ОСВІТІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2017.137552

Номер

Розділ

Статті