МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ КОНЦЕРТНО-ВИКОНАВСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ МАГІСТРАТУРИ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ (ФОРТЕПІАННОЇ) ПІДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2017.137634Ключові слова:
педагогічні умови, концертно-виконавська майстерність, форми, , методи, елективний курс, фахова підготовка, концертно- виконавська компетентність іноземних студентів магістрантів, формування концертно-виконавської компетентності.Анотація
У статті висвітлюється методика формування концертно- виконавської компетентності майбутніх піаністів-виконавців з КНР. У даному контексті автор розглядає наступні педагогічні умови: мотивація майбутніх піаністів з КНР на формування концертно-виконавської компетентності як професійно-пріоритетної у підготовці виконавця- інструменталіста; залучення студентів-магістрантів до інтенсивної концертно-виконавської практики; організація самовдосконалення майбутніх піаністів з КНР у контексті формування концертно- виконавської компетентності.Посилання
Алексеев А. Методика обучения игре на фортепиано / А. Алексеев. –
М. : Музыка, 1961. – 288 с.
Андреев В. И. Педагогика : учебный курс для творческого
саморазвития. – 2-е изд. / В. И. Андреев. – Казань : Центр
инновацтонных технологий, 2006. – 608 с.
Курлянд З. Н. Формирование учителя-мастера в контексте
стоновления его позитивной Я-концепции / З. Н. Курлянд // Проблеми
педагогіки вищої школи. Збірник наукових праць, вип. І. – Одеса,
ПДПУ імені К. Д. Ушинського, 2003. – С. 3–5.
Нейгауз Г. Г. Об искусстве фортепианной игры: Записки педагога /
Г. Г. Нейгауз. – М. : Классика-ХХІ, 1999. – 232 с.
Цагарелли Ю. А. Психология музыкально-исполнительской
деятельности : [учеб. пособие] / Ю. А. Цагарелли. – С.-Пб. :
Композитор Санкт-Петербург, 2008. – 368 с.