МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ КОНЦЕРТНО-ВИКОНАВСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ МАГІСТРАТУРИ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ (ФОРТЕПІАННОЇ) ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • Люй Цзін

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2017.137634

Ключові слова:

педагогічні умови, концертно-виконавська майстерність, форми, , методи, елективний курс, фахова підготовка, концертно- виконавська компетентність іноземних студентів магістрантів, формування концертно-виконавської компетентності.

Анотація

У статті висвітлюється методика формування концертно- виконавської компетентності майбутніх піаністів-виконавців з КНР. У даному контексті автор розглядає наступні педагогічні умови: мотивація майбутніх піаністів з КНР на формування концертно-виконавської компетентності як професійно-пріоритетної у підготовці виконавця- інструменталіста; залучення студентів-магістрантів до інтенсивної концертно-виконавської практики; організація самовдосконалення майбутніх піаністів з КНР у контексті формування концертно- виконавської компетентності.

Посилання

Алексеев А. Методика обучения игре на фортепиано / А. Алексеев. –

М. : Музыка, 1961. – 288 с.

Андреев В. И. Педагогика : учебный курс для творческого

саморазвития. – 2-е изд. / В. И. Андреев. – Казань : Центр

инновацтонных технологий, 2006. – 608 с.

Курлянд З. Н. Формирование учителя-мастера в контексте

стоновления его позитивной Я-концепции / З. Н. Курлянд // Проблеми

педагогіки вищої школи. Збірник наукових праць, вип. І. – Одеса,

ПДПУ імені К. Д. Ушинського, 2003. – С. 3–5.

Нейгауз Г. Г. Об искусстве фортепианной игры: Записки педагога /

Г. Г. Нейгауз. – М. : Классика-ХХІ, 1999. – 232 с.

Цагарелли Ю. А. Психология музыкально-исполнительской

деятельности : [учеб. пособие] / Ю. А. Цагарелли. – С.-Пб. :

Композитор Санкт-Петербург, 2008. – 368 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-31

Як цитувати

Цзін, Л. (2017). МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ КОНЦЕРТНО-ВИКОНАВСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ МАГІСТРАТУРИ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ (ФОРТЕПІАННОЇ) ПІДГОТОВКИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2017.137634

Номер

Розділ

Статті