ОСОБЛИВОСТІ ВИБОРУ ТА ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ СТАТИСТИКИ У МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2017.137640Ключові слова:
інформаційно-комунікаційні технології, математична статистика, кластерний аналіз, майбутні психологи, професійна компетентність психолога, пакети прикладних програм.Анотація
Розглядаються методичні аспекти застосування інформаційно- комунікаційних технологій (ІКТ) у процесі вивчення математичної статистики студентами-психологами. З’ясовано, що вивчення наведеної дисципліни з використання програмних засобів сприяє формуванню здатності аналізувати та систематизувати одержані результати, формулювати аргументовані висновки та рекомендації, що відноситься до спеціальної компетентності психолога. Звертається увага на необхідність формування у студентів навичок самостійного вибору програмного засобу для розв’язування професійних задач.Посилання
Балл Г. А. Теория учебных задач : психолого-педагогический аспект / Г. А. Балл. – М. : Педагогика, 1990. – 183 с.
Методологічні проблеми трансформації комунікативної компетентності психолога в інформаційному суспільстві : монографія /
В. В. Андрієвська, Е. І. Драніщева, С. П. Тищенко та ін.; за ред.
В. В. Андрієвської. – Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2014. – 226 с.
Мітіна О. В. Математичні методи в психології. Практикум :
навчальний посібник / О. В. Мітіна. – М. : Видавництво Аспект-прес,
– 238 с.
Руденко В. М. Математичні методи в психології / В. М. Руденко,
Н. М. Руденко. – К. : Академ-видав, 2009. – 304 с.
Спірін О. М. Сучасні напрями досліджень з інформаційно-
комунікаційних технологій в галузі педагогічних наук / О. М. Спірін,
А. В. Свєтлорусова // Інформаційні технології в освіті. – 2010. – № 8. –
С. 158–161.
Стандарт вищої освіти України [проект] із галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальності 053 Психологія першого
(бакалаврського) рівня, рівень освіти : Бакалавр / [розроб. робоч.
групою Міносвіти] – К., 2016. – 18 с.
Ткаченко Т. В. Використання сучасних інформаційних технологій,
наочності та технічних засобів навчання в навчальному процесі /
Т. В. Ткаченко // Сучасні інформаційні технології та інноваційні
методики навчання в підготовці фахівців : методологія, теорія, досвід,
проблеми : зб. наук. пр. / Редкол. : І. А. Зязюн (голова) та ін. – Київ-
Вінниця : ДОВ «Вінниця», 2008. – [вип. 17]. – С. 441–445.
Трухманов В. Б. Компьютерная среда как средство формирования
навыков анализа экономико-математических моделей // Приволжский
научный вестник. 2014. – № 3–2(31). С. 118–1217.