ОСОБЛИВОСТІ ВИБОРУ ТА ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ СТАТИСТИКИ У МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ

Автор(и)

  • Світлана Почтовюк
  • Варвара Черненко

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2017.137640

Ключові слова:

інформаційно-комунікаційні технології, математична статистика, кластерний аналіз, майбутні психологи, професійна компетентність психолога, пакети прикладних програм.

Анотація

Розглядаються методичні аспекти застосування інформаційно- комунікаційних технологій (ІКТ) у процесі вивчення математичної статистики студентами-психологами. З’ясовано, що вивчення наведеної дисципліни з використання програмних засобів сприяє формуванню здатності аналізувати та систематизувати одержані результати, формулювати аргументовані висновки та рекомендації, що відноситься до спеціальної компетентності психолога. Звертається увага на необхідність формування у студентів навичок самостійного вибору програмного засобу для розв’язування професійних задач.

Посилання

Балл Г. А. Теория учебных задач : психолого-педагогический аспект / Г. А. Балл. – М. : Педагогика, 1990. – 183 с.

Методологічні проблеми трансформації комунікативної компетентності психолога в інформаційному суспільстві : монографія /

В. В. Андрієвська, Е. І. Драніщева, С. П. Тищенко та ін.; за ред.

В. В. Андрієвської. – Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2014. – 226 с.

Мітіна О. В. Математичні методи в психології. Практикум :

навчальний посібник / О. В. Мітіна. – М. : Видавництво Аспект-прес,

– 238 с.

Руденко В. М. Математичні методи в психології / В. М. Руденко,

Н. М. Руденко. – К. : Академ-видав, 2009. – 304 с.

Спірін О. М. Сучасні напрями досліджень з інформаційно-

комунікаційних технологій в галузі педагогічних наук / О. М. Спірін,

А. В. Свєтлорусова // Інформаційні технології в освіті. – 2010. – № 8. –

С. 158–161.

Стандарт вищої освіти України [проект] із галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальності 053 Психологія першого

(бакалаврського) рівня, рівень освіти : Бакалавр / [розроб. робоч.

групою Міносвіти] – К., 2016. – 18 с.

Ткаченко Т. В. Використання сучасних інформаційних технологій,

наочності та технічних засобів навчання в навчальному процесі /

Т. В. Ткаченко // Сучасні інформаційні технології та інноваційні

методики навчання в підготовці фахівців : методологія, теорія, досвід,

проблеми : зб. наук. пр. / Редкол. : І. А. Зязюн (голова) та ін. – Київ-

Вінниця : ДОВ «Вінниця», 2008. – [вип. 17]. – С. 441–445.

Трухманов В. Б. Компьютерная среда как средство формирования

навыков анализа экономико-математических моделей // Приволжский

научный вестник. 2014. – № 3–2(31). С. 118–1217.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-31

Як цитувати

Почтовюк, С., & Черненко, В. (2017). ОСОБЛИВОСТІ ВИБОРУ ТА ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ СТАТИСТИКИ У МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2017.137640

Номер

Розділ

Статті