НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ – НОВЕ ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Володимир Стешенко

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2017.137643

Ключові слова:

дидактичні принципи, предметно-перетворювальна діяльність, зміст навчання, модернізація, трудове навчання, технології, технологічна компетентність.

Анотація

У статті представлено результати теоретичного дослідження змісту чинної програми трудового навчання щодо її відповідності дидактичним принципам системності та науковості, можливостей формування в учнів творчих здібностей і технологічної компетентності. Запропоновано модернізувати зміст навчального предмета «трудове навчання» шляхом запровадження такої структури його змісту, яка б відображала повний цикл технологій зі створення людиною будь-якого продукту; мала відповідність вимогам нової загальноосвітньої школи; сприяла формуванню широких творчих здібностей не обмежено, а широко; забезпечувала формування у випускника школи технологічної компетентності.

Посилання

Навчальна програма з трудового навчання для загальноосвітніх

навчальних закладів 5–9 класів / Кер. кол. В. К. Сидоренко – К.,

– 68 с.

Сидоренко В. К. «Технологія» як об’єкт термінотворення для

виправданої назви освітньої галузі // Збірник наукових праць

Полтавського державного педагогічного університету

ім. В. Г. Короленка. Серія «Педагогічні науки». – 2004. – Випуск 3. –

С. 114–122.

Стешенко В. В. Зміст трудового навчання (технологій) на наукову

основу / В. В. Стешенко // Трудова підготовка в сучасній школі. –

– № 3. – С. 2–4.

Теорія і методика навчання технології : навч. посіб. / За заг. ред.

О. М. Коберника. – Умань : ФОП Жовтий, 2014. – 480 с.

Терещук А. І. Методика організації проектної діяльності

старшокласників з технологій : метод. посібник / А. І. Терещук,

С. М. Дятленко. – К. : Літера ЛТД, 2010. – 128 с.

Тхоржевський Д. О. Дидактика трудового навчання /

Д. О. Тхоржевський. – К. : Рідна шк., 1972. – 162 с.

Школа майбутнього як інноваційний заклад освіти : наук. метод.

посібник / В. М. Мадзігон, Л. М. Ващенко, Л. І. Даниленко та ін.; за

ред. В. М. Мадзігона. – К., 2010. – 144 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-31

Як цитувати

Стешенко, В. (2017). НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ – НОВЕ ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2017.137643

Номер

Розділ

Статті