НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ – НОВЕ ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2017.137643Ключові слова:
дидактичні принципи, предметно-перетворювальна діяльність, зміст навчання, модернізація, трудове навчання, технології, технологічна компетентність.Анотація
У статті представлено результати теоретичного дослідження змісту чинної програми трудового навчання щодо її відповідності дидактичним принципам системності та науковості, можливостей формування в учнів творчих здібностей і технологічної компетентності. Запропоновано модернізувати зміст навчального предмета «трудове навчання» шляхом запровадження такої структури його змісту, яка б відображала повний цикл технологій зі створення людиною будь-якого продукту; мала відповідність вимогам нової загальноосвітньої школи; сприяла формуванню широких творчих здібностей не обмежено, а широко; забезпечувала формування у випускника школи технологічної компетентності.Посилання
Навчальна програма з трудового навчання для загальноосвітніх
навчальних закладів 5–9 класів / Кер. кол. В. К. Сидоренко – К.,
– 68 с.
Сидоренко В. К. «Технологія» як об’єкт термінотворення для
виправданої назви освітньої галузі // Збірник наукових праць
Полтавського державного педагогічного університету
ім. В. Г. Короленка. Серія «Педагогічні науки». – 2004. – Випуск 3. –
С. 114–122.
Стешенко В. В. Зміст трудового навчання (технологій) на наукову
основу / В. В. Стешенко // Трудова підготовка в сучасній школі. –
– № 3. – С. 2–4.
Теорія і методика навчання технології : навч. посіб. / За заг. ред.
О. М. Коберника. – Умань : ФОП Жовтий, 2014. – 480 с.
Терещук А. І. Методика організації проектної діяльності
старшокласників з технологій : метод. посібник / А. І. Терещук,
С. М. Дятленко. – К. : Літера ЛТД, 2010. – 128 с.
Тхоржевський Д. О. Дидактика трудового навчання /
Д. О. Тхоржевський. – К. : Рідна шк., 1972. – 162 с.
Школа майбутнього як інноваційний заклад освіти : наук. метод.
посібник / В. М. Мадзігон, Л. М. Ващенко, Л. І. Даниленко та ін.; за
ред. В. М. Мадзігона. – К., 2010. – 144 с.