КОНЦЕПТУАЛЬНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ-ТЕХНОЛОГІВ У ГАЛУЗІ ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2017.137646Ключові слова:
професійна підготовка, професійна освіта, інженерно-педагогічна підготовка, інженерна складова, педагогічна складова, інженерно-педагогічна діяльність, професійно-технічний навчальний заклад, вищі навчальні заклади, інженер-педагог, фахівець- технолог.Анотація
У статті розкриваються основні підходи до професійної підготовки майбутніх фахівців-технологів у галузі харчових технологій як складної єдності взаємопов’язаних компонентів. У статті проведено аналіз поглядів науковців на суть та структуру інженерно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців професійно-технічної освіти, обґрунтовано важливість педагогічної та інженерної складової системи професійної підготовки у вищих навчальних закладах, охарактеризовано особливості діяльності працівників професійно-технічних навчальних закладів.Посилання
Артюх С. Инженерно-педагогическое образование в Украине :
состояние и перспективы / С. Ф. Артюх, А. Т. Ашеров // Новий
колегіум. – 2000. – № 1. – С. 35–39.
Артюх С. Педагогические аспекты преподавания инженерных
дисциплин. Пособие для преподавателей / С. Артюх, Е. Коваленко,
Е. Белова – Харьков: УИПА, 2001. – 210 с.
Внукова О. М. Методологічні засади професійної освіти : навчальний посібник для студентів напрямів підготовки 6.010104 Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості), 6.010104 Професійна освіта (Дизайн) / О. М. Внукова. – К. : КНУТД, 2015. – 198 c.
Горбатюк Р. М. Педагогічна підготовка майбутніх інженерів-педагогів у контексті системного підходу / Р. М. Горбатюк // Педагогічний дискурс. – Хмельницький, 2008. – № 4. – С. 41–47.
Загіка О. О. Оновлення змісту професійної підготовки кваліфікованих робітників в сучасних умовах / О. О. Загіка // Професійно-технічна освіта. – 2012. – № 4 (57). – С. 25–29.
Коваленко О. Е. Підготовка інженерно-педагогічних кадрів на рівні
сучасних вимог / О. Е. Коваленко, Ф. Я. Якубов // Проблеми
інженерно-педагогічної освіти. – 2003. – № 5. – С. 32–39.
Коваленко О. Е. Теоретичні засади професійної педагогічної
підготовки майбутніх інженерів-педагогів в контексті приєднання
України до Болонського процесу : монографія / О. Е. Коваленко,
Н. О. Брюханова, О. О. Мельниченко – Харків : УІПА, 2007. – 162 с.
Крокошенко О. Застосування компетентнісного підходу під час
викладання дисциплін технологічного циклу / О. Крокошенко //
Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного
університету (Педагогічні науки). – Бердянськ, 2010. – № 2. – 312 с.
Національна доктрина розвитку освіти // Освіта України. – № 33 (329). – 22 квітня. – 2002. – С. 4–5.
Цідило І. М. Теорія і методика підготовки майбутніх інженерів-
педагогів до застосування інтелектуальних технологій у професійній
діяльності : дис. … док. пед.. наук : 13.00.04., 13.00.10 / Цідило Іван
Миколайович. – Тернопіль, 2015. – 528 с.