МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ ДО ЗАПОБІГАННЯ КОНФЛІКТАМ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Анна Жданюк

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2017.137654

Ключові слова:

модель, моделювання, структура моделі формування готовності до запобігання конфліктам.

Анотація

Стаття присвячена теоретичному обґрунтуванню моделі формування готовності майбутніх юристів до запобігання конфліктам у професійній діяльності. Дано визначення поняттю «моделювання процесу формування готовності майбутніх юристів до запобігання конфліктам у професійній діяльності». Аргументовано вибір структурно-функціонального виду моделювання. Охарактеризовано блоки моделі формування зазначеної готовності: цільовий, діагностичний, змістово-організаційний, рефлексивно- аналітичний, оцінювально-коригувальний. Зроблено висновок про те, що розроблена модель представляє собою цілісну систему й показує логічні взаємозв’язки між всіма елементами, задіяними у конфліктологічному навчанні студентів. Визначено перспективи подальших розробок.

Посилання

Анохин П. К. Опережающее отражение действительности /

П. К. Анохин // Вопросы философии. – 1962. – № 7. – С. 97‒98.

Аванесов В. С. Определение, предмет и основные функции

педагогической диагностики / В. С. Аванесов // Педагогическая

диагностика. – 2002. – № 1. – С. 41–43.

Браніцька Т. Р. Актуальні завдання і проблеми конфліктологічної

підготовки майбутніх фахівців соціономічних професій /

Т. Р. Браніцька // Наукові записки Вінницького державного

педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія :

педагогіка і психологія. – Вінниця, 2012. – вип. 38. – С. 130‒134.

Волкова Н. П. Моделювання професійної діяльності у викладанні

навчальних дисциплін студентам вищих навчальних закладів /

Н. П. Волкова, О. Б. Тарнопольський [під загальною та науковою

редакцією О. Б. Тарнопольського]. – Д.: Вид-во Дніпропетровського

ун-ту ім. Альфреда Нобеля, 2013. – 267 с.

Гнезділова К. М. Моделі та моделювання у професійній діяльності

викладача вищої школи: навч. посіб. / К. М. Гнезділова, С. О. Касярум. – Черкаси : Видавець Чабаненко Ю. А., 2011. – 124 с.

Карпов А. В. Рефлексивность как психическое свойство и методика ее диагностики / А. В. Карпов // Психологический журнал. – 2003. – Т. 24.  № 5. – С. 45‒57.

Краткий словарь по логике / Д. П. Горский, А. А. Ильин,

А. Л. Никифоров; под ред. Д. П. Горского. – М.: Просвещение, 1991. –

с.

Лебедева И. П. Структурно-функциональное моделирование в

педагогическом исследовании / И. П. Лебедева // Методология

диссертационных исследований проблем образования в условиях его

модернизации: сб. науч. ст. / Всерос. семинар по методологии

педагогики. Волгоград, 20–22 мая 2003 г. – Волгоград: Перемена,

– С. 55‒59.

Ожегов С. И. Словарь русского языка: ок. 57000 слов / под ред.

Н. Ю. Шведовой. – 18-е изд., стереотип. – М.: Рус.яз., 1986. – 797 с.

Перова С. В. Соціально-гуманітарні дисципліни в розвитку ключових компетентностей майбутніх учителів-філологів / С. В. Перова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. – 2010. – № 16. – С. 15‒19.

Степаненко О. І. Формування готовності викладачів вищих навчальних закладів МВС України до попередження і розв’язання професійних конфліктів: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / О. І. Степаненко. – К., 2012. – 20 с.

Трухан М. А. Формування готовності майбутніх соціальних педагогів до діяльності з розв’язання професійних конфліктів у закладах освіти: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / М. А. Трухан. – Рівне, 2016. – 22 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Жданюк, А. (2018). МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ ДО ЗАПОБІГАННЯ КОНФЛІКТАМ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2017.137654

Номер

Розділ

Статті