ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОВОЛОДІННЯ СТУДЕНТАМИ ТЕХНОЛОГІЄЮ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З КУРСУ «МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ» У ТАБЛИЦЯХ І СХЕМАХ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2010.188174Ключові слова:
Особистісно-орієнтований процес, особистісно-орієнтований підхід, особистісно-орієнтоване навчання, личностно-ориентированый подход, личностно-ориентированое обучение, personality-oriented approach, personality-oriented teaching.Анотація
Досліджено суть та основні складові особистісно-орієнтованого навчання на заняттях з обслуговуючої праці у таблицях і схемах.
Исследовано сущность и основные составляющие личностно-ориентированного обучения на занятиях по обслуживающему труду в таблицах и схемах.
The essence and basic constituents of the personality-oriented teaching is investigated at the lessons of manual labour in tables and schemes.
Посилання
Гончаренко С. Український педагогічний словник. – К. : Либідь, 1997. – 374 с.
Десятниченко Н.М. Роздуми про особистісно-орієнтоване навчання. – К. : «Плеяда» Відкритий урок № 13–14, 2001.
Національна доктрина розвитку освіти у ХХІ столітті // Освіта України. – 2002. – 23 квітня. – С. 2.
Пєхота О.М., Кіктенко А.З., Любарська О.М. Освітні технології : Навчально-методичний посібник. – К. : А.С.К., 2002. – 255 с.
Подмазін С. Технологія особистісно-орієнтованого уроку. – К. : Ред. загальнопед. газ., 2004.