ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОВОЛОДІННЯ СТУДЕНТАМИ ТЕХНОЛОГІЄЮ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З КУРСУ «МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ» У ТАБЛИЦЯХ І СХЕМАХ

Автор(и)

  • Тетяна Сиротенко Слов’янський державний педагогічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2010.188174

Ключові слова:

Особистісно-орієнтований процес, особистісно-орієнтований підхід, особистісно-орієнтоване навчання, личностно-ориентированый подход, личностно-ориентированое обучение, personality-oriented approach, personality-oriented teaching.

Анотація

Досліджено суть та основні складові особистісно-орієнтованого навчання на заняттях з обслуговуючої праці у таблицях і схемах.

Исследовано сущность и основные составляющие личностно-ориентированного обучения на занятиях по обслуживающему труду в таблицах и схемах.

The essence and basic constituents of the personality-oriented teaching is investigated at the lessons of manual labour in tables and schemes.

Біографія автора

Тетяна Сиротенко, Слов’янський державний педагогічний університет

Доцент кафедри педагогіки і методики технологічної підготовки

Посилання

Гончаренко С. Український педагогічний словник. – К. : Либідь, 1997. – 374 с.

Десятниченко Н.М. Роздуми про особистісно-орієнтоване навчання. – К. : «Плеяда» Відкритий урок № 13–14, 2001.

Національна доктрина розвитку освіти у ХХІ столітті // Освіта України. – 2002. – 23 квітня. – С. 2.

Пєхота О.М., Кіктенко А.З., Любарська О.М. Освітні технології : Навчально-методичний посібник. – К. : А.С.К., 2002. – 255 с.

Подмазін С. Технологія особистісно-орієнтованого уроку. – К. : Ред. загальнопед. газ., 2004.

##submission.downloads##

Як цитувати

Сиротенко, Т. (2019). ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОВОЛОДІННЯ СТУДЕНТАМИ ТЕХНОЛОГІЄЮ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З КУРСУ «МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ» У ТАБЛИЦЯХ І СХЕМАХ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2010.188174

Номер

Розділ

Статті