ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ СКЛАДОВИХ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ НА ФОРМУВАННЯ РОБОЧОГО ПЛАНУ З УРАХУВАННЯМ МОЖЛИВОСТЕЙ МАТЕМАТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2009.188381Ключові слова:
Математична модель, навчальний процес, об’єм знань – параметри оптимізації, рівень значущості, mathematical model, educational process, volume of knowledge, optimization parameters, level of meaningfulness, response surface.Анотація
Результати роботи спрямовані на побудову та чисельні дослідження отриманої гіпотетичної математичної моделі навчального процесу, складеної за критерієм оптимальності – об’ємом знань, який відповідає якісній освіті. Доведено доцільність застосування у навчальному процесі віртуальних технологій навчання для підвищення якості освіти, зорієнтованої на професійну діяльність майбутнього фахівця.
Результаты работы направлены на построение и многочисленные исследования полученной гиппотетической математической модели учебного процесса, созданной по критерию оптимальності – объему знаний, отвечающему качественному образованию. Доказано целесообразность использования в учебном процессе вертуальных технологий обучения для повышения качества образования, сориентированного на профессиональную деятельность будущого специалиста.
The results of the work are directed on the construction and numerical researches of the obtained hypothetical mathematical model of educational process, composed on the optimum criterion – the volume of knowledge, which corresponds to high-quality education. The sensible use of virtual teaching technologies in the educational process for upgrading the quality of education orientated towards the future specialist professional activity is demonstrated.
Посилання
Вереітіна І. А. Оптимізація навчального процесу засобами математичного моделювання // Інформаційні технології в освіті: Збірник наукових праць. Випуск 3. – Херсон: Видавництво ХДУ, 2009. – 312 с.