ХУДОЖНІЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ ЯК ПРОБЛЕМА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

Автор(и)

  • Світлана Гаврилюк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2009.188383

Ключові слова:

Художній розвиток, дитяча творчість, активність, художня культура, особистісно зорієнтоване виховання, artistic development, children creative, activity, artistic culture, personal orientated education, художественное развитие, детское творчество, активность, художественная культура.

Анотація

Стаття присвячена актуальній проблемі сьогодення – художньому розвитку дітей 5–7 років. Автор статті розглядає художній розвиток дітей у контексті завдань художнього виховання: стимулювання дитячої творчості, активності, формування художньої культури дітей у світлі креативних технологій особистісно зорієнтованого виховання.

Статья посвещается актуальной проблеме – художественному развитию детей 5–7 лет. Автор статьи рассматривает художественное развитие детей в контексте заданий художественного воспитания: стимулирование детского творчества, активности, формирование художественной культуры детей в русле личностно ориентированного воспитания.

The article is devoted the problem of artistic development of children 5–7 age. Author of article discovers necessary stimulate the children creative activity, form of the artistic culture of using creative technology in context personal orientated education.

Біографія автора

Світлана Гаврилюк, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Викладач кафедри дошкільної педагогіки та психології

Посилання

Бех І.Д. Виховання особистості / У 2 кн. Кн. 2.: Особистісно орієнтований підхід: Теоретико-технологічні засади. – К.: Либідь, 2003. – 344 с.

Бех І.Д. Виховання особистості: підручник / Бех І.Д. – К.: Либідь, 2008. – 848 с.

Витковская Н.С. Формирование эстетической культуры младших школьников: Из опыта работы / Витковская Н.С., Джола Д.Н., Щербо А.Д. – К.: Радянська школа, 1985. – 134 с.

Кошелівська О.І. Деякі психолого-педагогічні аспекти становлення морального вибору в поведінці дошкільників / Актуальні проблеми психології. – К., 1999. – Том ІV. – С. 145.

Кудрявцев В.Т. Исследование детского развития на рубеже столетий // Вопросы психологии. – 2001. – № 2. – С. 10–13

Коберник О.М. Психолого-педагогічне проектування виховного процесу в сільській загальноосвітній школі: дис. … доктора пед. наук: 13.00.07 / Коберник Олександр Миколайович. – К., 2000. – 466 с.

Кардашов В.М. Теоретичні та методичні засади художньо-творчого розвитку школярів: Монографія / Під ред. Н.А. Кушаєва. – Бердянськ: ТОВ «Будинок техніки плюс», 2000. – 160 с.

Кононко Е.Л. Чтобы личность состоялась / Кононко Е.Л. – К.: Рад. школа, 1991. – 221 с.

Коментар до Базового компонента дошкільної освіти в Україні / Наук. ред. О.Л. Кононко. – К.: Ред. журналу «Дошкільне виховання», 2003. – 243 с.

Мелик-Пашаев А.А. Педагогика искусства и творческие способности / Мелик-Пашаев А.А. – М.: Искусство, 1981. – 212 с.

Неменский Б.М. Концепция художественного обраозвания как фундамент системы художественно-эстетического развития в школе / Б.М. Неменский. – М.: Просвещение, 1992. – С. 137.

Неменский Б.М. Пути очеловечивания школы // Новое педагогическое мышление / Под ред. А.В. Петровского. – М.: Просвещение, 1989. – С. 132.

Поніманська Т.І. Основи дошкільної педагогіки / Т.І. Поніманська. – К.: Абрис, 1998. – 446 с.

Проблемы эстетического развития школьника / Под ред. А.И. Бурова, Е.В. Квятковского. – М.: Педагогика, 1987. – 96 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Гаврилюк, С. (2019). ХУДОЖНІЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ ЯК ПРОБЛЕМА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 72–78. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2009.188383

Номер

Розділ

Статті