РОЗВИТОК КООПЕРАТИВНОГОШКІЛЬНИЦТВА В НАДДНІПРЯНСЬКІЙ УКРАЇНІ (20-ті рр. ХХ ст.)

Автор(и)

  • Інна Гарбузова Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2009.188384

Ключові слова:

Розвиток, кооперативне шкільництво, Наддніпрянська Україна, development, cooperative learning, Dnieper Ukraine, развитие, школьное кооперативное обучение, Надднепрянская Украина.

Анотація

Проаналізовано розвиток кооперативного шкільництва в Наддніпрянській Україні у 20-х рр. ХХ ст. у контексті суспільно-політичних процесів, що відбувалися в зазначений період у країні.

Проанализировано развитие школьного кооперативного обучения в Надднепрянской Украине в 20-е годы ХХ столетия в контексте общественно-политических процессов, которые происходили в обозначенный период в стране.

Development of the school co-operative teaching is analysed in Ukraine in 20th century in the context of social and political processes which took place in this period in a country.

Біографія автора

Інна Гарбузова, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Аспірант

Посилання

Арнаутов В. Шкільна кооперація на пленумі ЦБ КДР // Дитячий рух. – 1926. – Ч. 7–8. – С. 1–3.

Гай-Нижник П. Зародження і занепад української кооперації (кінець ХІХ ст. – 1920 р.) // Київська старовина. – 2003. – № 6.

Матеріали щодо обговорення учбових програм для шкіл соцвиху (листи вчителів та газета «Виробнича думка») (лютий 1929 – березень 1929 р.). – ЦДАВО України, ф. 166, оп. 9, спр. 470. – 194 арк.

Сухомлинська О.В. Історико-педагогічний процес: нові підходи до загальних проблем. – К.: А.П.Н., 2003. – 68 с.

Уставы школьных потребительских обществ и список литературы о школьных кооперативах (январь 1919 г.). – ЦДІАК України, ф. 1111, оп. 1, спр. 436. – 30 арк.

Юдич Я. Народня просвіта й кооперація // Світло. – 1914. – № 7–8. – С. 17.

##submission.downloads##

Як цитувати

Гарбузова, І. (2019). РОЗВИТОК КООПЕРАТИВНОГОШКІЛЬНИЦТВА В НАДДНІПРЯНСЬКІЙ УКРАЇНІ (20-ті рр. ХХ ст.). Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 79–84. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2009.188384

Номер

Розділ

Статті