ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2009.188386Ключові слова:
Підготовка викладача, інформаційно-комунікаційні технології, інтерактивне навчання, teachers’ training, ICT, interactive learning, підготовка преподавателей, информационно-комуникационные технологи, интерактивное обучение.Анотація
Автори статті розглядають одну з найбільш важливих проблем сьогодення – підготовку викладачів, навчання їх знанням інформаційнокомунікаційних технологій. Значну увагу приділено основним методологічним принципам активного навчання, структурним компонентам технології застосування методів інтерактивного навчання.
Авторы статьи рассматривают одну из наиболее важных проблем современности – подготовку преподавателей, обучения их знаниям информационно-комуникационных технологий. Большое внимание уделено основным методологическим принципам активного обучения, структурным компонентам технологии использования методов интерактивного обучения.
The authors of the article pay attention to one of the most important contemporary problems which is teachers’ training for ICT application. Much attention is paid to the main methodology principles of active learning as well as to structural components of interactive methods application.
Посилання
Кузьмінський А., Омеляненко В. Педагогіка: Підручник. – К.: Знання, 2007. – С. 200–201.
Національна доктрина розвитку освіти України у XXI столітті: Затв. указом Президента України від 17 квітня 2002 р. // Освіта України. – 2002. – 24 квітня.
Оновлення освітнього і наукового процесу – наше найперше завдання // Вища школа. – № 3. – 2005. – С. 16–20.
Організація навчально-виховного процесу. – К., 2004. – С. 156–159.
Пометун О. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: Навчально-методичне видання. – К., 2004. – С. 117.