ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ СЛУЖБИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙШКОЛІ

Автор(и)

  • Оксана Колесникова ХНПУ ім. Г.С. Сковороди, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2009.188402

Ключові слова:

Шкільна соціальна психолого-педагогічна служба, організаційно-педагогічні умови, експериментальна перевірка, school social psychology and education counseling, organization and education conditions, experimental testing.

Анотація

Результативність та ефективність діяльності шкільної соціальної психолого-педагогічної служби залежить від організаційно-педагогічних умов, у яких вона функціонує. Існує потреба їхнього визначення. Доцільною є і їхня експериментальна перевірка.

Результативность и эффективность деятельности школьной социальной психолого-педагогической службы зависит от организационнопедагогических условий, в которых она функционирует. Существует необходимость в их определении. Целесообразной представляется их экспериментальная проверка.

Productivity and efficiency of activity of school social psihologopedagogical service depends on organizational-pedagogical conditions in which it functions. There is a necessity for their definition. Expedient their experimental check is represented.

Біографія автора

Оксана Колесникова, ХНПУ ім. Г.С. Сковороди

Директор Харківської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 38 Харківської міської ради Харківської області, здобувач кафедри загальної педагогіки

Посилання

Безпалько О.В. Теорія і практика соціально-педагогічної роботи з дітьми та учнівською молоддю в територіальній громаді: Дис. на здобуття наукового ступеня доктора пед. наук: 13.00.05 / Ольга Володимирівна Безпалько. – К., 2006. – 520 с.

Васильченко Л.В. Професійна компетентність керівника школи / Л.В. Васильченко, І.В. Гришина. – Х.: Основа, 2006. – 208 с.

Колесникова О.В. Соціальна психолого-педагогічна служба як підрозділ організаційної структури управління загальноосвітнім навчальним закладом (тези) / О.В. Колесникова // Сучасні проблеми науки та освіти. Матеріали 7-ї Міжнародної міждисциплінарної конференції 25 червня – 2 липня 2006 р., м. Сімеїз / Харків: Українська Асоціація «Жінки в науці та освіті», Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна, 2006. – С. 190.

Нормативно-правове забезпечення діяльності центрів соціальних служб для молоді. – К.: ДЦССМ, 2002. – 760 с.

Селевко Г.К. Социально-воспитательные технологии / Герман Константинович Селевко. – М.: НИИ школьных технологий, 2005. – 176 с.

Советский энциклопедический словарь / [под общ. ред. А.М. Прохорова]. – М.: Советская энциклопедия, 1989. – 1132 с.

Философский энциклопедический словарь. – М.: ИНФРА – М., 1998. – 469 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Колесникова, О. (2019). ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ СЛУЖБИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙШКОЛІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 180–187. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2009.188402

Номер

Розділ

Статті