СОЦІАЛЬНЕ ПАРТНЕРСТВО ЯК НЕОБХІДНА УМОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ У ДАНІЇ

Автор(и)

  • Ольга Леонтьєва Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2009.188410

Ключові слова:

Соціальне партнерство, професійна освіта дорослих, Данія, social partnership, adult professional education, Denmark, социальное партнерство, профессиональное образование взрослых, Дания.

Анотація

У статті розглянуто моделі соціального партнерства у галузі освіти: ліберальну модель, модель державного втручання та неокооперативну; визначено періоди розвитку міжнародного соціального партнерства та досліджено правове забезпечення стосовно розвитку професійної освіти та соціального партнерства; проаналізовано особливості організації професійного навчання та роль соціального партнерства в галузі освіти дорослих у Данії.

В статье рассмотрены модели социального партнерства в области образования: либеральная модель, модель государственного вмешательства и неокооперативная; выделены периоды развития международного социального партнерства и исследовано правовое обеспечение развития профессионального образования и социального партнерства; проанализированы особенности организации профессионального образования и роль социального партнерства в области образования взрослых в Дании.

The models of social partnership in the field of education: a liberal model, the model of state interference and a neo-cooperative model are described in the article;the periods of the development of international social partnership are singled out; the legal basis of the development of professional education and social partnership is investigated;the peculiarities of professional education organisation and the role of social partnership in the field of adult education in Denmark are analysed.

Біографія автора

Ольга Леонтьєва, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди

Кандидат педагогічних наук, докторант кафедри теорії та методики професійної освіти

Посилання

Новые ценности образования: забота – поддержка – консультирование. – М.: Инноватор, 1996. – Вып. 6. – 196 с.

Огієнко О.І. Тенденції розвитку освіти дорослих у скандинавських країнах: Монографія / О.І. Огієнко. – Суми: ПВП «Еллада – S», 2008. – 443 с.

Олейникова О.Н. Основные тенденции развития и современное состояние профессионального образования в странах Европейского Союза: дисс. … доктора пед. наук: 13.00.01 / Олейникова Ольга Николаевна. – Казань, 2003. – 374 с.

Паржницький В. Перспективи розвитку соціального партнерства громадських організацій роботодавців та підприємств і державної системи підготовки кваліфікованих робітників // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2008. – № 1. – С. 157–165.

Рыбина А.А. Социальное партнерство субъектов образовательного пространства с представителями различных сфер экономики и общественной жизни как важнейшее условие педагогики учащейся молодежи к социально-профессиональному самоопределению / А.А. Рыбина – Чехов, 2003. – Режим доступа: // http:// labourmarket.ru/conf/reports.php

Скульська В. Професійне навчання дорослого населення для ринку праці в Данії // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2006. – № 2. – С. 181–188.

Социальная политика: Учебник / Под. общ. ред. Н.А. Волгина. – М.: Мысль, 1996. – 208 с.

Щербак О. Професійно-технічна освіта України на шляху до соціального партнерства // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2008. – № 1. – С. 148–156.

##submission.downloads##

Як цитувати

Леонтьєва, О. (2019). СОЦІАЛЬНЕ ПАРТНЕРСТВО ЯК НЕОБХІДНА УМОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ У ДАНІЇ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 217–224. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2009.188410

Номер

Розділ

Статті